اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی نفت: به 3 امتیاز دیدار با ذوب‌آهن به شدت نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از هر نظر برای بازی با ذوب‌آهن آماده هستیم، تارتار تیم خوبی را آماده کرده است، هر دو از هم شناخت خوبی داریم، به ۳ امتیاز این دیدار به شدت نیاز داریم و امیدواریم آن را کسب کنیم.

سرمربی نفت: به 3 امتیاز دیدار با ذوب‌آهن به شدت نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هفته گذشته از فشار‌ها خارج شدیم و بعد از چند بازی که گل‌های بدی را دریافت می‌کردیم، کلین‌شیت با ارزشی داشتیم، از هر نظر برای بازی با ذوب‌آهن آماده هستیم، تارتار تیم شایسته‌ای را آماده کرده است و از مربیان خوب فوتبال ما است، هر دو از هم شناخت خوبی داریم، تیمی که فردا تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشد برنده میدان خواهد شد، به ۳ امتیاز این دیدار به شدت نیاز داریم و امیدواریم آن را کسب کنیم.

وی افزود: امیدوارم با شرایط خوبی به استقبال تعطیلات برویم و در این مدت بتوانیم کم و کاستی‌های را جبران کنیم، یکی از مشکلات بحث پرداختی‌های تیم است، جلسه خوبی با هیات مدیره داشتیم و امیدوارم مشکلات بچه‌ها حل شود تا حداقل در داخل تیم مشکلی نداشته باشیم و بتوانیم در شرایط ایده‌آل با حریفان رقابت کنیم.

مهاجری در خصوص نبود پزشک در تیم نفت‌ مسجد سلیمان گفت: از یک سری واقعیت‌ها نمی‌توان فرار کرد، مشکلات ساختاری وجود دارد، باید پزشکی داشته باشیم که در کنار تیم باشد، خیلی از بازیکنان هم دچار ویروس جدید شدند و نتوانستند به خوبی تمرین کنند، مشکلاتی داریم که امروز در جلسه‌ای آن‌ها را مطرح کردیم، امیدوارم یک سری مشکلات را در کوتاه‌مدت حل کنیم و مشکلاتی که مربوط به سایر تیم‌ها در مسجدسلیمان هم هست حل شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در رابطه با بازگشت تیمش به شرایط عادی گفت: ما به شرایط عادی برگشتیم، دو باخت غیر منتظره داشتیم، مقابل تراکتور بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، گل زودهنگامی دریافت کردیم، به بازی برگشتیم، اما در دقایق پایانی دوباره بازی را از دست دادیم و در نیمکت تیم ابزار موجود برای دفاع را نداشتیم.

وی ادامه داد: برابر مس توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم و این خیلی به ما کمک کرد تا بازیکنان اعتماد به نفس‌خود را دوباره به دست بیاورند، آماده‌ایم تا به نتایج ۶ هفته نخست که عملکرد قابل دفاعی داشتیم برگردیم.

مهاجری در پایان در خصوص بازیکنان غایب تیم گفت: تا فردا ۲۴ ساعت زمان داریم تا شرایط بسنجیم، بازیکنانی که در روز‌های گذشته بیمار بودند، تمرینات سبکی را انجام دادند و امیدوارم شرایط بازی را به دست آورند، امیدوارم داوری هم فردا به شکلی باشد که حقی از تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول