اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی انرژی و صنایع ساختمان ازبکستان+تصاویر

شانزدهمن نمایشگاه بین‌المللی انرژی «UzEnergyExpo» و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان «UzStroyExpo» ازبکستان در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» با حضور شرکت های ایرانی آغاز به کار کرد.

حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی انرژی و صنایع ساختمان ازبکستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شانزدهمن نمایشگاه بین‌المللی انرژی «UzEnergyExpo» و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان  «UzStroyExpo» ازبکستان در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» با حضور شرکت‌های ایرانی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بین المللی که توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی«IEG Uzbekistan »  برپا شده است، بیش از 130 شرکت از  14 کشور جهان مانند جمهوری اسلامی ایران، اتریش، بلاروس، آلمان، هند، قزاقستان، چین، کره جنوبی، لیتوانی، روسیه، اسلوواکی، ترکیه، استونی و ازبکستان حضور یافتند.

در این نمایشگاه‌ غرفه‌های تجهیزات برقی، دستگاه‌های شوفاژ و تهویه، باتری و شوفاژهای خورشیدی، لوازم برقی، کاشی، عایق، بتون‌های مسلح، شیروانی، لوله‌های پلاستیک، مصالح ساختمانی و تجهیزات، در و پنجره، مبلمان، سرامیک، فناوری‌های ساختمانی و جاده‌ای و دیگر موارد دایر است.

«محمد حسین‌زاده» مجری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع ساختمانی گفت: در این نمایشگاه با کمک معاونت علمی و فناوری و صندوق شکوفایی و نوآوری و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران 19 شرکت دانش بنیان حضور پیدا کردند.  

وی افزود: شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف صنعت ساختمان از جمله مواد مصالح و طراحی، ساخت آسانسور، رنگ و سیمان حضور داشتند.   

وی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها با استقبال گرم تجار ازبکستان روبرو شدند و با اعضای اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان توافقنامه جداگانه منعقد کردند.

حسین‌زاده در پایان اظهار داشت: با توجه به مناسبات سیاسی ایجاد شده بین دو کشور و توسعه روابط اقتصادی بسیار در حال شکوفا است.  

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی «UzEnergyExpo» و یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان  «UzStroyExpo» ازبکستان با همکاری شرکت سهامی «اوزبک.انرگو»، شرکت سهامی «اوز.ستروی.ماتریالی» (مصالح ساختمانی ازبکستان) و شهرداری تاشکند برگزار می‌شود و تا 28 اکتبر سال 2022 میلادی به کار خود ادامه می‌دهد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول