اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سیدافقهی: آمریکا تحمل کانون‌های قدرت ایران را ندارد/ لزوم اقدام متقابل در برابر آمریکایی‌ها

کارشناس ارشد مسائل منطقه اظهار کرد: آمریکا تاب و تحمل کانون‌های قدرت ایران را نداشته از هر سمتی که می تواند به هر کدام از این کانون‌های قدرت چه در فضای مجازی، رسانه‌ای و سایر کانون‌ها و اهرم‌های دیگر ضربه بزند.

سیدافقهی: آمریکا تحمل کانون‌های قدرت ایران را ندارد/ لزوم اقدام متقابل در برابر آمریکایی‌ها

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید هادی سید افقهی کارشناس ارشد مسائل منطقه درباره حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز اظهار کرد: دشمنان شیوه‌های جنگ ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار برده‌اند. آخرین شیوه و کثیف‌ترین شیوه‌ای که به کار بردند، اغتشاش، مردم آزاری، مردم‌کشی و در واقع ایجاد ناامنی برای ضربه زدن به کانون‌های قدرت جمهوری اسلامی است.

این کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به کانون‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از کانون‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران رهبری معظم بوده و دومین کانون قدرت، مردم متحد حول محور رهبری است. نیروهای انتظامی و نظامی ما، قدرت اقتصادی ما، نفوذ منطقه‌ای و قدرت چانه‌زنی بین‌المللی و حقوقی است که آمریکا تاب و تحمل این کانون‌های قدرت را نداشته و از هر سمتی که می‌تواند به هر کدام از این کانون‌های قدرت چه در فضای مجازی، رسانه‌ای و سایر کانون‌ها و اهرم‌های دیگر ضربه بزند.

وی افزود: علت اینکه آشوبگران که بسترساز حادثه تروریسیتی شیراز بودند، شعارها را به سوی رهبری، نیروهای حافظ امنیت و بازار می‌برند این است که این حوزه‌ها، کانون‌های قدرت ما هستند. آمریکا تحمل این را ندارد مشاهده کند قدرتی که رو به قوی ‌شدن است در مقابل منافع مادی و معنوی آن قد علم کند.

سید افقهی در پایان با بیان اینکه ما حق مقابله آمریکا را داریم، گفت: آمریکا در منطقه ما با دارا بودن 45 پایگاه نظامی، بسیار آسیب پذیر است. البته بحث سایر کشورها جدا است و بعداً خدمت آن‌ها خواهیم رسید. اما، راس شیطان را اینجا باید برید و باید آسیب جدی به آمریکا وارد کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول