اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت خراسان شمالی: جنایت ضد انسانی شیراز از دیدگاه انسان های صاحب وجدان محکوم است

مدیر مدرسه علمیه محمدیه اهل سنت راز و جرگلان گفت: استکبار به نقطه پایانی خود رسیده است که دست به چنین جنایت ضد انسانی می زنند و از دیدگاه علماء و انسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است.

مدیر مدرسه علمیه اهل سنت خراسان شمالی: جنایت ضد انسانی شیراز از دیدگاه انسان های صاحب وجدان محکوم است

حاج اراز آخوند محمدی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه اهل سنت روستای اشرفدره شهرستان راز و جرگلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان و ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی حرک شاهچراغ(ع) اظهار کرد: مردم ما بعد از پیروزی انقلاب این حرکات که هدفشان ایجاد تفرقه در میان امت بوده است بارها دیدند تجربه کردند ولی هیچ گاه تحت تاثیر این جریانات شوم قرار نگرفتند.

وی گفت: مردم وحدت را در هر شرایط و در حال حاضر و آینده حفظ می کنند و افرادی که از این جنایت ها هدفشان پراکندگی امت و ایجاد اختلاف و افتراق در امت اسلامی است کور خوانده اند.

مدرس مدرسه علمیه اهل سنت خراسان شمالی افزود: آمریکا و اسرائیل خونخوار به نقطه پایانی خود رسیده اند که دست به چنین جنایت ضد انسانی می زنند و از دیدگاه علماء و انسان های صاحب وجدان این حرکت محکوم است.

آخوند محمدی در ادامه گفت: در حرم امن الهی زائرین و کسانی که به مسجد و مکان های مقدس می روند، به جز بندگی خداوند متعال هدف دیگری ندارند، به شهادت رساندن این عزیزانمان قطعا عذابی هولناک را برای مستکبرین در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول