اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هشدار سفارت آمریکا در آفریقای جنوبی نسبت به وقوع حمله تروریستی

سفارت آمریکا در آفریقای جنوبی نسبت به حمله تروریستی احتمالی در این کشور هشدار داد و برای اتباع خود توصیه‌هایی صادر کرد.

هشدار سفارت آمریکا در آفریقای جنوبی نسبت به وقوع حمله تروریستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سفارت آمریکا در آفریقای جنوبی از احتمال یک حمله تروریستی در روزهای آتی در منطقه «ژوهانسبورگ» خبر داده است.

به گزارش منابع خبری، سفارت ایالات متحده در آفریقای جنوبی روز چهارشنبه هشدار داد که دولت آمریکا اطلاعاتی در مورد حمله تروریستی احتمالی در روز شنبه در «سندتون» دریافت کرده است.

سندتون در حدود ۱۵ کیلومتری شمال ژوهانسبورگ، مقر بسیاری از بزرگترین شرکت‌های آفریقای جنوبی و همچنین بسیاری از مشاغل چند ملیتی از جمله شرکت‌های آمریکایی است.

بر اساس این گزارش، سفارت آمریکا در آفریقای جنوبی در هشدار امنیتی اعلام کرد: «دولت ایالات متحده اطلاعاتی دریافت کرده مبنی بر اینکه تروریست‌ها ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای انجام یک حمله با هدف قرار دادن تجمعات گسترده مردم در مکان نامشخصی در منطقه "سندتون" در "ژوهانسبورگ"  آفریقای جنوبی، در ۲۹ اکتبر (شنبه ۷ آبان) ۲۰۲۲ باشند.»

در این بیانیه آمده است که هیچ اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق، روش یا هدف حمله احتمالی وجود ندارد.سفارت ایالات متحده به کارکنان خود توصیه کرده است که از تجمع در مراکز عمومی در منطقه بسندتون، ژوهانسبورگ در روزهای آتی خودداری کنند.

سخنگوی پلیس ملی افریقای جنوبی در واکنش به این مسئله  گفت که امور مربوط به تروریسم توسط  رئیس جمهور، بالاترین مقام در این کشور مدیریت می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول