اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

باید در جهاد تبیین میدان‌دار باشیم

فرماندار شهرستان بهار گفت: در جهاد تبیین باید طلایه‌دار و میدان‌دار باشیم.

باید در جهاد تبیین میدان‌دار باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روح‌الله نباتی عصر امروز در شورای اداری شهرستان بهار در جهاد خدمت باید طلایه دار و میدان‌دار باشیم اظهار کرد: انتظار و دیدگاه مردم از رؤسای ادارات دولت سیزدهم، انسان‌های پاکدست، انقلابی، مردم دار و تلاش‌گر است و با توجه به اینکه در دولت جهادی آیت‌الله رئیسی انتظارات بسیار بالاست در همین راستا باید تلاش روزافزون داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از تلاش های مثمرثمر رؤسای ادارات شهرستان، افزود: تمام رؤسای شهرستان با کمترین حاشیه و بیشترین کارکرد در حال انجام خدمت به مردم در دولت جهادی هستند و به همین علت ترکیب ادارای موجود در شهرستان ترکیب زبانزدی در کل استان است.

فرماندار شهرستان بهار خطاب به رؤسای شهرستان بیان کرد: هر کدام از شما باید یک انقلابی تمام عیار باشید چه بسا انقلابی بودن باعث شتاب‌دهی به امور می‌شود که در نهایت رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود.

وی ابتکار عمل و خلاقیت را برای ارتقابخشی از رؤسای شهرستان خواستار شد و تأکید کرد: تفاوت ما با رؤسا و دولت‌های قبل باید این باشد که برای مردم از جان و تن خود هزینه کنیم.

نباتی با اشاره به اغتشاشات اخیر ادامه داد: دشمنان و معاندان سعی در نفوذ به کشور ما دارند؛ تنها گزینه‌ای که برای دشمن مانده فضای مجازی است که در جنگ تاریک و غبارآلودی به نام فضای مجازی با اخبار کذب سعی دارد نوجوانان ما را فریب دهد.

وی گفت: دشمن با شعار آزادی بیان، اجازه انتشار تصاویر قهرمان جاودانه  کشورمان، شهید سلیمانی را نمی‌دهد و این نشان‌دهنده ترس معاندین از قدرت و صلابت کشور است.

فرماندار شهرستان بهار درباره جهاد تبیین گفت: همه ما برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشورمان مکلف هستیم ارتباط نسل دهه هشتادی با پایگاه‌های فرهنگی، مساجد، مدارس و خانواده‌ها را با روشنگری نزدیک‌تر کنیم.

وی افزود: با جهاد تبیین، روشنگری و حقیقت بیان می‌شود‌ و غبار تحریف و روایت‌های نادرست بدون جهت‌گیری خاصی حذف می‌شوند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول