اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

ارائه تسهیلات ویژ­ه به شرکت‌­های دانش بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی

دبیر ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی از حضور پررنگ صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه در نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی خبر داد.

ارائه تسهیلات ویژ­ه به شرکت‌­های دانش بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مهدی سیف سهندی دبیر ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، در رابطه ‌با حمایت‌های مالی از شرکت‌های حاضر در جشنواره امسال گفت: «همه صندوق‌ها سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه حاضر در ششمین جشنواره گیاهان دارویی، مرتبط با حوزه سلامت دارو و کشاورزی هستند و صندوق‌های نامرتبط حضور ندارند.

سیف سهندی ضمن اشاره به اینکه امسال به نام سال تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال‌‌‌آفرین» نام‌گذاری شده است گفت: در سال دانش‌بنیان، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه به شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ویژه‌ای می‌دهد. ما پاویونی را به سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی شرکت‌ها و استارتاپ‌ها اختصاص داده‌ و فضایی را نیز برای حضور و ارتباط­گیری صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و صندوق‌های پژوهش فناوری مشخص کرده­ایم. همچنین شتاب‌دهنده‌ها و مراکز فناوری مثل پژوهشکده­ی ملی ژنتیک نیز حضور دارند تا برای توسعه­ی فناوری و سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.

ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، دهم لغایت سیزدهم آبان‌ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/ ت 99

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول