اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خانه مطبوعات قم اهانت به عکاس فارس را محکوم کرد

روز گذشته در جریان نشست سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه قم، تعداد معدودی دانشجونما اقدام‌ به اهانت و ضرب و شتم یکی از عکاسان استان قم نمودند که در نهایت علاوه بر وارد شدن خسارت به دوربین و تجهیزات خبرنگاری ایشان، منجر به مصدومیت و بستری این خبرنگار در بیمارستان شد.

خانه مطبوعات قم اهانت به عکاس فارس را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه خانه مطبوعات به دنبال اهانت و ضرب و شتم عکاس فارس در دانشگاه قم به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

خبرنگاران و عکاسان خبری قشر فداکار و ایثارگری هستند که رفاه و عافیت طلبی را قربانی می کند تا به رسالت اصلی خود که همان روشنگری و آگاهی بخشی به  جامعه است بپردازد و برهمین اساس حتی در میانه میدان جنگ نیز برای خبرنگاران مصونیت هایی در نظر گرفته میشود. 

اما در این میان تعداد معدودی دانشجونما با شکستن حرمت دانشجو و دانشگاه در رفتاری دیکتاتورمآبانه و به دور از منطق اقدام به هتک حرمت مهمان(عکاس خبری مراسم) نموده و پس از اهانت و توهین های رکیک، با ضرب و شتم این عکاس موجب مصدومیت ایشان شدند.

این اقدام دور از شان‌ و نسنجیده اقلیتی از حاضرین جلسه با عضوی از جامعه رسانه ای از سوی خانه مطبوعات، به عنوان نهاد و تشکل صنفی اصحاب رسانه استان قم، محکوم و مورد مذمت است و از تمامی مسوولان مربوط و میزبان مراسم، یعنی دانشگاه قم توقع برخورد مناسب با عاملین و مسببین این اقدام‌ را دارد.

به امید روزی که تمامی خبرنگاران و عکاسان خبری در امنیت شغلی بتوانند به رسالتشان جامعه عمل بپوشانند.

خانه مطبوعات استان قم

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول