اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری دوره تسهیلگری پیشگیری از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری

معاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: دوره تسهیلگری منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد با هدف جلوگیری از گرایش زنان و کودکان به سمت موادمخدر در محلات آسیب‌خیز و حاشیه‌نشین شهری و روستایی نیمه آبان‌ماه در استان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره تسهیلگری پیشگیری از اعتیاد در چهارمحال و بختیاری

مهشید سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دوره تسهیلگری منطقه‌ای پیشگیری از اعتیاد با هدف جلوگیری از گرایش زنان و کودکان به سمت هرگونه موادمخدر در محلات آسیب‌خیز و حاشیه‌نشین شهری و روستایی نیمه آبان‌ماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

معاون پیشگیری بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این دوره ۲ روزه که ۱۵ و ۱۶ آبان‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود کارشناس مسئولان و تسهیلگرانی از استان‌های بوشهر، مرکزی، کهگیلویه بویراحمد و تهران حضور دارند.

وی افزود: هم‌اکنون طرح پازک(پیشگیری از اعتیاد زنان و کودکان) در ۱۲ استان کشور برگزار می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: در مرحله نخست این طرح شناسنامه محلات پرخطر توسط استان‌ها تهیه شده تا بر اساس داده‌های موجود برنامه‌های منسجم پیشگیری از اعتیاد برای گروه‌های مخاطب در محلات آسیب‌خیز و حاشیه‌نشین شهری و روستایی برگزار شود.

وی عنوان کرد: جامعه هدف طرح پازک زنان و کودکانی هستند که دارای همسر و یا پدر معتاد هستند و یا در محلات آسیب‌خیز و حاشیه شهرها زندگی می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول