اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توسعه گردشگری کرج به کمک ارتقاء حوزه صنایع دستی

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه حفظ و توسعه صنایع دستی دوبال توسعه گردشگری است بر حفظ و بهره برداری صحیح از میراث فرهنگی وهمکاری تمام دستگاه ها در حفظ و بهره برداری آن تاکید کرد.

توسعه گردشگری کرج به کمک ارتقاء حوزه صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین مهاجری، عضو شورای شهر ‌کرج در نطق پیش از دستور شورای شهر کرج، گفت: سومین اجلاس کلان ‌شهرها و مراکز استان‌ها با محوریت «گردشگری شهر و صیانت و بهره‌مندی پایدار از میراث تاریخی و طبیعی» طی دو روز به میزبانی کمسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری با حضور حجت الاسلام امرودی مشاور امور فرهنگی وزیر امور خارجه، احمد تجری مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهر ها در ساری برگزار شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این اجلاس مباحث مختلفی در ارتباط با گردشگری شهرها و استفاده از این ظرفیت برای رشد، توسعه اقتصادی و ارتقاء صنعت گردشگری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهاجری بیان کرد: تاکید بر ضرورت تامین امنیت اخلاقی، سلامت و امنیت اقتصادی که یکی از شاخصه های مهم و زمینه ساز رونق صنعت گردشگری است، مورد بحث قرار گرفت و تحقق این امر موجب افزایش چشمگیر بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری شهر ها خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: حفظ و توسعه صنایع دستی دوبال توسعه گردشگری است که این صنعت را تبدیل به یک صنعت فراگیر کرده است و نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول