اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مدرسه همیار آتش‌نشان در اراک بازگشایی می‌شود

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از بازگشایی و توسعه ومدرسه همیار آتش‌نشان این کلان‌شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این مدرسه نکات ایمنی شهروندی به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد.

مدرسه همیار آتش‌نشان در اراک بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، محسن فضلی اظهار  کرد: در مدارس به‌ویژه در مقاطع ابتدایی و پیش‌دبستانی با آینده‌سازان جامعه روبه‌رو هستیم، لذا هرچه در این مقاطع در حوزه ایمنی فرهنگ‌سازی کنیم، در سال‌های آینده تأثیرگذاری آن را در بین جامعه شهری شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مدرسه همیار آتش‌نشان به علت شیوع کرونا نزدیک به دو سال فعالیت نداشت، لذا در صدد هستیم امسال با راه‌اندازی مجدد این مدرسه، فعالیت‌های آموزشی سازمان را آغاز کنیم.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: این مدرسه تاکنون مختص کودکان بوده است و در نظر داریم با طراحی تجهیزات جدید و توسعه مدرسه، برنامه‌های آموزشی را به دانش‌آموزانی تا سنین ۱۶ سال نیز ارائه دهیم.

فضلی با بیان اینکه در مدرسه همیار آتش‌نشان نکات ایمنی شهروندی به دانش‌آموزان آموزش داده خواهد شد، همچنین در طول سال تحصیلی، گفت:نیروهای آتش‌نشانی شهر اراک با بازدید از مدارس، برنامه‌هایی همچون کلاس‌های ایمنی را برگزار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مقرر شده است با همکاری بسیج دانش‌آموزی در کلاس‌های آمادگی دفاعی دانش‌آموزان، بعضی از مباحث آتش‌نشانی نیز آموزش داده شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول