اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

هیچکدام از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بازداشت نیستند

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر درباره شایعه بازداشت دانشجویان دانشگاه خلیج فارس گفت: وقتی اطلاع پیدا کردیم که سه نفر از دانشجویان در بیرون از فضای دانشگاه بازداشت شده‌اند در حالی که ارتباطی با دانشگاه نداشتند اما با این حال با پیگیری ۱۰۰ درصدی مجموعه مدیریتی دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن آزاد شدند و اکنون مشکلی برای حضور در دانشگاه ندارند.

هیچکدام از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بازداشت نیستند

محمد مدرسی رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در هفته‌های اخیر برخی عناصر ضدانقلاب در خارج کشور، دانشجویان را به تجمع و اغتشاش در این دانشگاه دعوت کرده و پی در پی فراخوان می‌دهند.

وی افزود: علی‌رغم فراخوان‌های متعدد ضدانقلاب به عدم حضور در کلاس‌ها اما هیچ کلاس درسی تعطیل نیست و همه کلاس‌های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدرسی در خصوص شایعه ورود نیروهای امنیتی و نظامی به دانشگاه تصریح کرد: علی‌رغم جوسازی متعدد لیدرهای اغتشاشات در خارج کشور، تاکنون هیچ نیروی امنیتی و نظامی وارد فضای دانشگاه نشده و بازداشت دانشجویان در محیط دانشگاه واقعیت ندارد.

وی گفت: وقتی اطلاع پیدا کردیم که سه نفر از دانشجویان در بیرون از فضای دانشگاه بازداشت شده‌اند در حالی که ارتباطی با دانشگاه نداشتند اما با این حال با پیگیری ۱۰۰ درصدی مجموعه مدیریتی دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن آزاد شدند و اکنون مشکلی برای حضور در دانشگاه ندارند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: اگر فردی به صرف اینکه دانشجو بوده و بیرون از محیط دانشگاه اتفاقی برای وی رخ دهد، نمی‌توان گفت علت این اتفاق دانشگاه بوده است.

وی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر تجمعاتی در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار شده که یک درصد دانشجویان اما معتقدیم که این اعتراضات باید در فضای دانشگاهی حل شود و هیچ احدی حق ندارد از بیرون برای تجمعات در محیط دانشگاه تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول