اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

پسته لب ماتیکی ایرانی وارد بازار جهانی شد

به باور متخصصان، سابقه کشت نهال پسته در ایران، به 4000 سال پیش باز می‌گردد. کهن ترین اثر مکتوبی که در آن درباره‌ی این محصول نوشته شده، تاریخ هرودوت است. حتی در شاهنامه فردوسی نیز از این آجیل، به عنوان قوت و قدرت سپاهیان، یاد شده است.

پسته لب ماتیکی ایرانی وارد بازار جهانی شد

حوله ابراهیمی

یکی از نرم ترین حوله استخری، مدل پنبه ای می باشد که برخی از مراکز تبلیغاتی، بر روی این حوله عکسهای مختلفی چاپ می نمایند.

 در فصل زمستان که هوا سر است، وقتی از آب بیرون می آیید، حوله استخری همچون حوله ابراهیمی حمامی باید دو کار خشک کردن و گرم کردن شما را به درست انجام دهد.

انگور ارومیه

یکی از محصولاتی که از مواد عالی و درجه یک تهیه می شود، کنسانتره انگور است که در شهرهای مختلف ایران من جمله ارومیه تهیه می شود.

ارومیه به علت داشتن انگور فراوان و درجه یک برای تهیه و تولید کنسانتره انگور ارومیه یکی از شهرهای مناسب است که می توان این محصولی را از آنجا تهیه و استفاده کرد، پزشکان توصیه کرده اند که برای رشد و تقویت سیستم ایمنی کودکان خود حتما از آب انگور و شیره انگور استفاده کنید.

پسته لب ماتیکی

گونه های مختلفی از آجیل در کشور تولید می شود که مشخصات پسته لب ماتیکی با دیگر پسته تفاوت داشته که آن در زنگ و دارا بودن املاح بیشتر می باشد.

محبوبیت پسته در کشور به طور مستقیم مربوط به روشی است که بیشتر ما با رنگ سبز دیده شده است و برای تهیه بستنی سنتی پسته استفاده می شود که همیشه رنگ سبز روشن داشته و که با استفاده از این پسته لب ماتیکی رنگ آن زیباتر به نظر می رسد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول