اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

برگزاری ۲۰۶۸ کنسرت در ۶ ماه نخست سال

آمار برگزاری اجراهای صحنه‌ای در ۶ ماهه اول ۱۴۰۱ اعلام شد.

برگزاری ۲۰۶۸ کنسرت در ۶ ماه نخست سال

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، در نیم سال نخست سال جاری، ۸۸۶ عنوان اجرای صحنه‌ای با ۲۰۶۸ اجرا، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند که از این تعداد، ۴۰۶ اجرای صحنه‌ای مربوط به دفتر موسیقی و مابقی مربوط به استان‌های کشور بوده است.
با توجه به این‌که مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در سالن‌های با ظرفیت کمتر از ۱۲۰۰ نفر به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تفویض شده است، برخی استان‌هایی که دارای اجرای صحنه‌ای بیشتری بوده‌اند بدین شرح است: اصفهان ۲۱۸، آذربایجان شرقی ۱۷۱، اردبیل ۱۵۷، فارس ۱۶۲، گیلان ۲۰۳، مازندران ۱۸۶، کرمان ۷۳، گلستان ۴۷، البرز ۴۳، کردستان ۳۷، یزد ۳۷، آذربایجان غربی ۴۲، خوزستان ۳۲، بوشهر ۳۰، سمنان ۲۸، سیستان و بلوچستان ۳۲، هرمزگان ۳۱، همدان‌ ۲۳، قزوین ۲۰ و … .
این آمار از آغاز سال جاری تا قبل از ماه‌های محرم و صفر بوده است و با از سرگیری اجراهای صحنه‌ای موسیقی در روزهای پیش رو، آمار اجراهای صحنه‌ای نیم‌سال دوم اطلاع رسانی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول