اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

جشنواره حرکت زمینه‌ای برای کشف استعدادهای دانشجویان است

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) جشنواره حرکت را زمینه‌ای برای کشف استعدادهای دانشجویان دانست و گفت: از انجمن‌های علمی به جد حمایت می‌کنیم و اعتقاد داریم انجمن‌های علمی می‌توانند شور، هیجان و نشاط را به دانشگاه‌ها برگردانند.

جشنواره حرکت زمینه‌ای برای کشف استعدادهای دانشجویان است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، قاسم زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در افتتاحیه و آغاز به کار پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت علم را عامل برتری ملت‌ها دانست و گفت: انجمن‌های علمی اولین خشتی هستند که در دانشگاه باید به خوبی نهاده شوند تا در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های دست‌نیافتنی علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

وی دانشگاه‌ها را کانون تحولات و پیشرفت‌های جامعه عنوان و اظهار کرد: امروزه همه باور دارند که باید به دانشگاه و دانشگاهیان توجه شود و دغدغه‌ها و نیازهای آنان مرتفع گردد و در عین حال دانشگاهیان خود را موظف می‌دانند، برای حل مشکلات کشور در همه عرصه‌ها پیش قدم شوند و با تمام توان کار کنند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان داشت: نیاز است اساتید دانشگاه از آموزش صرف به سمت پژوهش‌های کاربردی و تجربی حرکت کنند. در این مورد انجمن های علمی می‌توانند کمک کنند و گام های اولیه برای بازسازی فضای فکری جامعه را که باید دانشمندان در آن مطرح باشند، محکم بردارند.

گفتنی است در پانزدهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برپا شده است، از ۳۳ انجمن فعال در دانشگاه، ۲۳ انجمن دانشجویی دارای غرفه هستند و در بخش مسابقه‌ای جشنواره شرکت کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول