اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مردم «جاورده» از آقای نماینده چه خواستند؟/وعده بزرگ موحد به مردم عملی می‌شود؟

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با مردم دهستان جاورده دیدار و گفت‌وگو کرد.

مردم  «جاورده» از آقای نماینده چه خواستند؟/وعده بزرگ موحد به مردم عملی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا؛ نماینده مردم شهرستان‌های بهمئی، چرام، لنده و کهگیلویه طی دیداری از جاورده مشکلات مردم را از نزدیک بررسی و پیگیری کرد.

در این سفر که خواسته‌های مردم دهستان جاورده با نماینده در میان گذاشته شد مهمترین خواسته‌های مردم تبدیل دهستان به بخش بود که به گفته اهالی اگر این دهستان به بخش تبدیل می‌شد تاکنون خیلی از مشکلاتشان برطرف بود.

دیگر مشکل دهستان جاورده نبود پزشک تمام وقت است نبود پرستار و عدم وجود دستگاه نوار قلب، کمبود دارو و نداشتن آمبولاس از مهمترین مشکلات جاورده قلمداد شد.

خواسته دیگر این مردم اصلاح شبکه برق روستاهای بلویری، دشت آزادی  و روستاهای اقماری این دهستان است.

و بسیاری خواسته‌هایی که توسط شورای روستا  اعلام شد مثل تعیین اعتبار توسط بنیاد مسکن، آسفالت کوچه‌ها، بلاتکلیفی زمینهای ورزشی، دیوار سیل بند رودخانه های فصلی، ضعیفی سرعت اینترنت، آسفالت جاده دم عباس، آفت درختان بلوط و جاده های بین مزارع که از دیگر خواسته‌های به حق این مردم بود.

حجت الاسلام موحد  نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان از هر تلاش و کوششی در رفع مشکلات منطقه نباید دریغ کنند اظهار کرد: امروزه هر مسئولی در هر مسئولیتی که مشغول است وظیفه دارد با جان و دل مشکلات مردم را برطرف کرده و در خدمت مردم جهت پیشرفت و توسعه باشد که ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی گفت: مسائل و مشکلات بخش جاورده درحال پیگیری و روند اداری در وزارت کشور است که در تلاشیم هرچه زودتر جاورده بخش شود و زیر ساخت های آن را فراهم کنیم.

موحد گفت: همه مدیون خون شهدا و این انقلاب هستیم و تا پای جان در خدمت این مردم و انقلاب خواهیم ماند.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول