اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای 25 طرح مخابراتی در قروه و دهگلان/ظرفیت‌سازی 1600 پورت مخابراتی در این شهرستان‌ها

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با اجرای 25 طرح مخابراتی، یک هزار و ۶۱۲ پورت مخابراتی در دو شهرستان قروه و دهگلان ظرفیت‌سازی شده است.

اجرای 25 طرح مخابراتی در قروه و دهگلان/ظرفیت‌سازی 1600 پورت مخابراتی در این شهرستان‌ها

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه عملیات ایجاد و ظرفیت‌سازی توسعه پورت‌های مخابراتی در سه سرویس VDSL، ADSL و تلفن ثابت همچنان از برنامه‌های دارای اولویت منطقه است گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و ۶۱۲ پورت مخابراتی در دو شهرستان قروه و دهگلان ظرفیت‌سازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های مخابراتی افزود: در سال جاری برای توسعه و ایجاد ظرفیت‌های جدید بر اساس برنامه‌های تدوین شده، ۲۵ طرح در حوزه سیستم‌های مخابراتی در شهرستان‌های قروه و دهگلان اجرا شده است.

وی با اعلام یک هزار و۶۱۲ پورت ایجاد شده در شهرستان قروه و دهگلان اظهار داشت: از این رقم تعداد ۳۵۲ پورت آن سرویس ADSL، ۱۲۸ پورت سرویس VDSL و یک هزار و ۱۳۲پورت دیگر نیز مربوط به تلفن ثابت است که جهت واگذاری و تامین نیاز مشتریان جدید ظرفیت سازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین با اشاره به تامین تجهیزات و امکانات لازم برای تحقق این مهم عنوان داشت: مبلغ ۹ میلیارد و  ۶۷۲ میلیون ریال برای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.   

حکمت ضمن تشریح اقدامات توسعه‌ای در هر کدام از شهرستان‌های فوق‌الذکر، خاطرنشان ساخت: در حوزه تلفن ثابت در شهرستان دهگلان ۴۱۶ پورت و در شهرستان قروه نیز ۷۱۶ پورت ظرفیت‌سازی شده است.

وی افزود: برای توسعه و ظرفیت‌سازی ADSL نیز در شهرستان دهگلان ۲۵۶ پورت و در شهرستان قروه ۹۶ پورت دایر شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان قروه تعداد ۱۲۸ پورت VDSL ظرفیت‌سازی صورت گرفته است.

حکمت با بیان اینکه توسعه و ظرفیت‌سازی پورت‌های جدید مخابراتی با هدف پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان و رعایت اصل مشتری‌مداری مورد توجه مخابرات منطقه است، یادآور شد: با بهره‌گیری حداکثری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: اجرای هر چه بیشتر پروژه‌های فنی و توسعه‌ای در سال جاری، ارتقا بیش از پیش سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس‌های مخابراتی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول