اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های مقاومت فلسطین: جنایت ترور «الکیلانی» بی‌پاسخ نخواهد ماند

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به جنایت تازه صهیونیست‌ها در ترور یکی از فرماندهان گروه «عرین الأسود» در نابلس، تأکید کردند که هرگز این جنایت را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

گروه‌های مقاومت فلسطین: جنایت ترور «الکیلانی» بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به ترور «تامر الکیلانی» یکی از فرماندهان گروه مقاومتی «عرین الأسود» تأکید کرد که دشمن باید بداند خون شهدای ما هرگز هدر نخواهد رفت.

در این بیانیه آمده است که ملت فلسطین در سراسر کرانه باختری و قدس اشغالی راه مقاومت را ادامه خواهد داد.

«علی العامودی» از رهبران جنبش حماس در نوار غزه گفت: «حوادث قدس و کرانه باختری نشانه واقعی نابودی اشغالگران است و هر روز یک مبارز فلسطینی ارکان رژیم صهیونیستی را به لرزه درمی‌آورد و بزودی کاروان انقلابیون در صحن‌های مسجدالأقصی همدیگر را ملاقات خواهند کرد و ما به صهیونیست‌ها می‌گوییم که ظلم شما هرگز پایدار نبوده و سرنوشت شما رو به نابودی است».

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تأکید کرد که جنایت ترور شهید الکیلانی هرگز عزم و اراده مبارزان شجاع فلسطینی را از بین نخواهد برد.

این جنبش هشدار داد که «قتل فرزندان ما و مبارزان ملت ما هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و وصیت شهدای کتیبة جنین و نابلس و عرین الأسود که با خون خود انتفاضه را شعله‌ور کرده‌اند، این است که نبرد دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آن تا نابودی اشغالگران ادامه داشته باشد».

جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که شهید الکیلانی به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب را از چشمان آن‌ها ربوده بود.

همچنین جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد که پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها از طریق گسترش مقاومت و مقابله با اشغالگران در تمامی جبهه‌ها و سرکوب مزدوران و خائنان خواهد بود.

گروه مقاومت فلسطینی «عرین الاسود/بیشه شیران» صبح امروز (یک‌شنبه، ۲۳اکتبر) از شهادت «تامر الکیلانی» از فرماندهان این گروه در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی خبر داد.

این گروه با صدور بیانیه‌ای امروز یکشنبه را عزای عمومی اعلام و شهید الکیلانی را یکی از سرسخت‌ترین مبارزان این گروه فلسطینی توصیف کرد.(جزئیات بیشتر)

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول