اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رد رشوه پلیس وظیفه شناس در قزوین

رئیس بازرسی فرمانده انتظامی استان قزوین از صحت عمل ماموران پلیس راه قزوین-زنجان و رد رشوه 10 میلیون ریالی راننده متخلف خبر داد.

رد رشوه پلیس وظیفه شناس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ حمزه شایان مهر اظهار کرد: سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان حین گشت زنی در لاین جنوبی آزاد راه قزوین-زنجان متوجه رانندگی غیرمتعارف یک دستگاه کامیون باری بنز در کنار گذر جاده شده و بلافاصله دستور بررسی موضوع را به پاسگاه پلیس راه این محور صادر می کنند.

وی افزود: به توجه به حساسیت موضوع و رانندگی مخاطره آمیز راننده خودرو، بلافاصله واحد گشتی پلیس راه به سراکیپی سرهنگ جعفر دهقان در معیت همکار کارمند قیطاسی به محور تردد خودرو اعزام و دستور توقف آن را صادر می کنند.

رئیس پلیس بازرسی استان ادامه داد: به محض توقف خودرو و در بررسی های ماموران مشخص شد علت رانندگی مخاطره آمیز راننده، عدم هوشیاری کافی وی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بوده، که در همین حین راننده برای فرار از وضعیت موجود با پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد تقاضای چشم پوشی ماموران و ممانعت از اعمال قانون علیه خود را می کند.

سرهنگ شایان مهر با اشاره به اینکه ماموران بدون توجه به درخواست راننده و وجه پیشنهادی او نسبت به اعمال قانون اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از جان، مال و ناموس مردم مهمترین هدف پلیس بوده و هیچ چیزی نمی تواند کارکنان نیروی انتظامی را از دست یابی به این مهم باز نگهدارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول