اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

صدور سند برای روستاییان به کاهش مهاجرت کمک می‌کند

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رفع تداخلات ارضی، آزادسازی زمین برای انبوه‌سازی مسکن و تعیین تکلیف اختلافات مرزی را سه مسئله اصلی استان در این حوزه دانست.

صدور سند برای روستاییان به کاهش مهاجرت کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تلاش ما این بوده است که هر هفته وزیر یا معاون وزیر در استان حضور پیدا کنند و این حضور میدانی قطعاً با برکت خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم روان‌سازی و تسریع در رفع تداخلات ارضی اظهار داشت: متاسفانه شاهد مهاجرت از استان و مخصوصاً روستاها هستیم، صدور سند مخصوصاً برای اراضی کشاورزی هم موجب رونق اشتغال و دلگرمی مردم می‌گردد و هم به اخذ تسهیلات بانکی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه استان ما هنوز جای توسعه‌ زیادی دارد و اشباع نشده است، افزود: با وجود اینکه استان ما بسیار کوهستانی است برای زمین محدودیت داریم و لازم است به آزادسازی زمین برای انبوه‌سازی مسکن توجه شود.

حیدری در ادامه گفت: تعیین تکلیف اختلافات مرزی بسیار مهم است و حساسیت مردم نسبت به این موضوع بالاست، در گذشته با تحریک در فضای مجازی اعتراضاتی را در این خصوص داشتیم و با توجه به حساسیت بالای مردم این مسئله نیازمند توجه جدی است.

وی در پایان با تشکر از حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و معاونان در استان گفت: در شهرستان‌ها فرمانداران آماده‌ همکاری هستند و ثبت اسناد با حضور در شهرستان‌ها و توجیه دهیاران و شوراها می‌تواند مسائل شهرستان‌ها را نیز حل کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول