اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

صادرات صندلی پلاستیکی ارزان ایرانی آغاز شد

یکی از مهم‌ترین روش‌ های رایج برای شکل‌ دهی پلاستیک ‌ها قالب‌ریزی تزریقی است.

صادرات صندلی پلاستیکی ارزان ایرانی آغاز شد

امروزه خانه، دفتر کار و کارخانه شامل انواع وسایلی است که به روش قالب ‌ریزی تزریقی ساخته شده است. بسیاری از صندلی‌ های پلاستیکی به روش قالب ‌گیری تزریقی ساخته می‌شوند.

صندلی پلاستیکی ارزان

صندلی پلاستیکی ارزان در گذشته تنوع زیادی نداشتند اما با گذر زمان تنوع این کار هم مانند تمام کالاهایی که پیشرفت کرده اند افزایش پیدا کرد و این امکان را به خواهان صندلی راک پلاستیکی داد که مدلهای متنوع این صندلی را ببینند و با توجه به شرایط و سلیقه خود مدل مدنظرشان را انتخاب کند.

قیمت تخمه آفتابگردان

با توجه به کمبود ارقام اصلاح شده تخمه های آفتابگردان تولید شده در کشور و مقاومت کم این محصول نسبت به آفات، در ایران با روندی کاهشی در کشت این محصول روبرو شده ایم، از این رو ناگریز واردات تخمه آفتاب گردان چینی افزایش یافته است.

در حال حاضر قیمت تخمه آفتابگردان با توجه به وضعیت بازار و همچنین میزان عرضه و تقاضا متغیر است و این دو عامل در نحوه قیمت گذاری نقش اساسی دارد.

یخچال صنام

از به روز ترین نوع یخچال می توان به صنام اشاره کرد زیرا این شرکت در ابتدا از موتور آلمانی برای ساخت این محصول استفاده می کرد.

 اما امروزه به دلیل تحریمهای زیاد علیه ایران موتور یخچال صنام نیز از نوع ایرانی استفاده شده است اما مرغوبیت قابل قبول را دارد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول