اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تشخیص سنگ فیروزه جواهر اصل از تقلبی

افرادی که از افسردگی رنج می برند برای درمان آن می توانند از سنگ فیروزه استفاده کنند، این سنگ علاوه بر داشتن ظاهر جذاب دارای خاصیت درمانی نیز می باشد.

تشخیص سنگ فیروزه جواهر اصل از تقلبی

حوله ثمین

فروشگاه عرضه حوله ثمین حمام فانتزی عمده محصولی با کیفیت بالایی تولید کردہ و به صورت عمدہ برای تمامی مصرف کنندگان عرضه و توزیع می گردد. این نوع تولید حوله به میزان زیادی تولید می شود.

سنگ فیروزه جواهر

از قدیمی ترین نوع سنگها که قدمتی بیش از 5000 سال دارند انواع فیروزه رگه دار می باشد که دارای رنگهای منحصر به فردی می باشند. در هر نقطه از جهان نوع خاص این سنگ فیروزه جواهر وجود دارد که رنگهای اکثر آنها آبی لاجوردی و سبز یشمی و لیمویی می باشند. یکی از به روز ترین نوع جواهراتی که با این سنگها ساخته می شود.

از محصولات معدنی ایران که در بهترین نمایشگاه های جواهرات جهان هر ساله به نمایش در می آید سنگ انگشتر فیروزه بوده که از معادن نیشابور استخراج می شود.

عدس ایرانی

جالب است بدانید عدس ایرانی برای رشد نیاز به خاک غنی یا کود زیستی شرایط سخت ندارد، بلکه قابلیت رشد در خاک های فقیر و بدون املاح را نیز دارا می باشد. تفاوت هایی در عدس ایرانی و عدس خارجی وجود دارد که در ادامه قصد داریم به معرفی آنان به پردازیم.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول