اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تغییر ساعت کاری بازارها و میادین کلانشهر کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از تغییر ساعات کاری بازار روزها و میادین این کلانشهر در نیمه دوم سال خبر داد.

تغییر ساعت کاری بازارها و میادین کلانشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمید دانشی‌کهن، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص ساعات کاری بازارها و میادین در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱، گفت: ساعت کاری بازارها و میادین شهر کرج در شش ماهه دوم سال نسبت به شش ماهه اول مقداری متفاوت‌تر است و خدمات رسانی به شهروندان به بهترین نحو انجام می‌شود.

این مقام مسؤول افزود: در روزهای عادی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۰۰ و ۱۵:۳۰ الی ۲۰ در خدمت شهروندان محترم هستیم تا خدمات باکیفیتی را ارائه دهیم.

دانشی‌کهن تصریح کرد: در روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ میادین و بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای میوه و تره بار و میادین تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارهای میوه و تره و میادین بار رعایت می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با افراد برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید با جدیت تمام ضوابط و مقررات ابلاغی سازمان در میادین و بازارها اجرا شود افزود: ناظرین بازارهای شهر کرج وظیفه دارند با هرگونه تخلف احتمالی بدون هیچ‌گونه اغماضی در چارچوب مقررات دستورالعمل انضباطی ابلاغ شده با افراد خاطی برخورد نموده و در راستای کسب رضایت شهروندان عزیز کرجی تلاش کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول