اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پایان مسابقات تور تنیس آسیا با درخشش اصفهانی‌ها

مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۶ سال آسیا با قهرمانی پارسا فرقانی از اصفهان پایان یافت.

پایان مسابقات تور تنیس آسیا با درخشش اصفهانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پارسا فرقانی و بردیا شریفی تنیسورهای اصفهانی در دیدار پایانی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال تور آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری فرقانی به پایان رسید.

در دست نخست این بازی، فرقانی با نتیجه ۲-۶ مقابل حریف خود به پیروزی رسید،‌ در دست دوم شریفی با نتیجه ۶-۷ پیروز شد تا تکلیف برنده این بازی در دست سوم مشخص شود.

در پایان دست سوم فرقانی موفق شد با نتیجه ۵-۷ مقابل رقیب خود به برتری برسد تا با کسب این نتیجه صاحب عنوان قهرمانی رقابت‌های تور تنیس آسیا شود.

به این ترتیب در پایان این مسابقات، پس از قهرمانی فرقانی در بخش انفرادی، بردیا شریفی دوم شد و دانیال مشتاقی‌فر عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

پیش از این و با برگزاری فینال بخش دونفره، پارسا فرقانی و دانیال مشتاقی‌فر برابر تیم دانیال عبادی و بردیا شریفی به پیروزی رسیدند و صاحب عنوان قهرمانی این بخش شدند.

مسابقات تور تنیس آسیا با حضور ۲۷ ورزشکار در رده‌های سنی کمتر از ۱۴ و ۱۶ سال از شانزدهم مهر در جزیره کیش آغاز شده و ۲۹ این ماه نیز به پایان رسید، سرداوری این مسابقات بر عهده محمدحسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان از اصفهان و مدیریت این رویداد نیز بر عهده سمیرا قدسی بود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول