اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 507 پروژه عمرانی مددجویی در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد 507 پروژه عمرانی اجرایی شده است.

اجرای 507 پروژه عمرانی مددجویی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌اله صالحی در کار گروه اشتغال این نهاد با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان اظهار کرد: این صندوق در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه  و معوض خود را با هدف گره‌گشایی از خانواده‌های مددجو پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه  به یک هزار و۶۱۷ مددجوی عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند پرداخت شده است، ادامه داد: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و مسکن بوده است.

وی با اشاره به اینکه همراهی و مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان در اثر بخشی برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی ورسیدگی  به نیازمندان موثر بوده است، افزود: افتتاح حساب سپرده توسط خیرین، در کنار ترویج فرهنگ قرض الحسنه موجب تقویت منابع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان می‌شود.

صالحی گفت: برنامه کمیته امداد ایجاد ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان سال جاری است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ شغل برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از اجرای ۵۰۷ پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و افزود: همچنین در حوزه فرهنگی نیز بسته‌های تحصیلی به تعداد دانش‌آموزان عزیز تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول