اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضربه مرزبانان آذربایجان غربی به قاچاقچیان سلاح و مهمات

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف یک محموله حاوی 11 قبضه سلاح جنگی کلت به همراه 11 تیغه خشاب در مرزهای جنوبی استان خبر داد.

ضربه مرزبانان آذربایجان غربی به قاچاقچیان سلاح و مهمات

سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی در مصاحبه با خبرنگار فارس با بیان اینکه با انجام عملیات‌ اطلاعاتی از برنامه قاچاقچیان سلاح و مهمات برای وارد کردن شماری سلاح و مهمات غیر مجاز  خاک کشور مطلع شدیم گفت: به همین منظور جزئیات برنامه قاچاقچیان و مراحل عملیات علیه آنها طراحی و در دستور کار مرزبانان معاونت اطلاعات قرار گرفت.

وی با تشریح عملیات مرزبانی در این باره اظهار کرد: مرزبانان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هوشمند و ریز پرنده‌ها به معبر پاسگاه مرزی گورشیر اعزام و پس از جست و جوی کامل  محل موفق به کشف یک محموله حاوی ۱۱ قبضه سلاح جنگی کلت و به همراه ۱۱ تیغه خشاب شدند.

حسین‌خانی یادآورشد: همچنین عوامل گشت برجک شهید پیرانه سردشت حین گشت زنی در پارکینگ خودروهای سواری در بیرون گمرک به یک جعبه انگور به صورت بلا صاحب  مشکوک شده و پس از برسی دقیق مشخص گردید که مقدار تقریبی یک کیلو مواد مخدر ازنوع شیشه در آن جاساز شده بود کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان مجاهد این استان به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشرافیت کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرزها می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول