اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بخشودگی گازبهای ۳۸ هزار مشترک تحت پوشش سازمان‌های حمایتی خراسان‌شمالی

سرپرست شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: ۳۸ هزار و ۷۳۷ مشترک گاز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره‌کل بهزیستی به این شرکت معرفی شدند که بخشودگی گازبهای‌ آنان از ابتدای سال ۱۴۰۰ در سیستم جامع مشترکین شرکت گاز اعمال شده است.

بخشودگی گازبهای ۳۸ هزار مشترک تحت پوشش سازمان‌های حمایتی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدمحمود هاشمی، سرپرست شرکت گاز خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: تا کنون ۳۸ هزار و ۷۳۷ مشترک گاز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره‌کل بهزیستی به این شرکت معرفی شدند که پس از بررسی اطلاعات و اعتبار سنجی، بخشودگی گازبهای‌ آنان از ابتدای سال ۱۴۰۰ در سیستم جامع  مشترکین شرکت گاز اعمال شده است.

وی گفت: از این تعداد، ۲ هزار و ۹۲۱ مشترک مربوط به مددجویان اداره‌کل بهزیستی و ۳۵ هزار و ۸۱۶ مشترک مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

سرپرست شرکت گاز خراسان‌شمالی افزود: تمامی اطلاعات دریافتی پایش شده و اطلاعات فاقد اعتبار جهت تصحیح به سازمان‌های حمایتی ارسال شده و این شرکت آمادگی دارد تا در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی، در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت برخورداری این مشترکین عزیز از معافیت پرداخت گازبها انجام دهد.

هاشمی در ادامه به مددجویان مشمول بند معافیت گازبها توصیه نمود با صرفه جویی در مصرف گاز در حد الگوی مصرف از معافیت گازبها در سقف سه پله اول (حدود ۴۵۰ متر مکعب) از ۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه به مددجویان نهادهای مذکور که مشترک شرکت گاز هستند و هنوز اطلاعات آنها از طریق نهادهای مذکور به این شرکت واصل نشده درخواست کرد هر چه سریع تر شماره اشتراک گاز خود را به نهادهای حمایتی مربوطه اعلام کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول