اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

رئیس سازمان بسیج اصناف: از کسب و کارها برای حضور در پیام‌رسان‌های داخلی حمایت می‌کنیم

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با بیان اینکه اگر صرفا به پیام‌رسان‌های خارجی وابسته باشیم این پیام‌رسان‌ها در مقاطع خاص ما را تحت فشار قرار خواهند داد، گفت: برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف: از کسب و کارها برای حضور در پیام‌رسان‌های داخلی حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا حسن‌پور با بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف اصلی این سازمان حمایت از تمام کسب و کارها در شرایط و مقاطع مختلف است.

وی با اشاره به حوادث روزهای گذشته گفت: بعد از اتفافاتی که با برنامه ریزی و توطئه عوامل خارجی در کشور رُخ داد.موضوع ایجاد محدودیت اینترنت و همچنین فیلتر برخی پیام رسان های خارجی در دستور کار دستگاه های متولی قرار گرفت زیرا متاسفانه این پیام رسان ها در بروز اغتشاشات و حوادث اخیر کشور نقش زیادی داشتند.

حسن پور اظهار داشت: این موضوع موجب شد تا برخی کسب و کارها دچار مشکل شده و یا میزان فروش آنها طی این مدت با محدودیت روبرو شود. وی افزود: به منظور رفع مشکل کسب و کار های اینترنتی جلسات مختلفی با فعالان این بخش و مدیران دستگاه های مرتبط از جمله مدیرعامل «همراه اول» و همچنین مدیر پیام رسان «روبیکا» برگزار شد.

* دیدار با مدیران «همراه اول» و «روبیکا»

به گفته وی در این جلسات مباحث مختلفی در خصوص راه های حمایت از کسب و کارهای اینترنتی مطرح و مقرر شد دستگاه های متولی تلاش نمایند تا فعالان این بخش از جمله جوانان بتوانند با حضور در پیام رسان های داخلی ضمن ادامه کسب و کار های خود، از حمایت های پیش بینی شده برای فعالان حاضر در سکو های داخلی نیز بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: به منظور تشویق مشاغل مختلف برای حضور در پیام رسان های داخلی ، با همکاری مجموعه های ذی ربط از جمله اتحادیه های کسب و کارهای اینترنتی مشوق های ویژه ای برای فعالان حاضر در پیام رسان های داخلی در نظر گرفته خواهد شد.

* باید روی پای خود بایستیم

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: ما چاره ای نداریم جز اینکه روی پای خود بایستیم.

وی تصریح کرد: اگر صرفا به پیام رسان های خارجی وابسته باشیم ، قطعا این پیام رسان ها در مقاطع خاص ما را تحت فشار قرار خواهند داد.

وی معتقد است: باید در موضوع پیام رسان های داخلی نیز همانند سایر بخش ها از جمله مباحث نظامی ، صنعتی و … به خود کفایی برسیم و از سکوهای ساخت داخل استفاده کنیم.

* قصد تصدی‌گری نداریم

حسن پور در ادامه اظهار داشت: تاکید میکنم کار بسیج اصناف صرفا هدایت ، حمایت و نظارت است. بنابراین ما به هیچ عنوان قصد تصدی گری در هیچ بخشی را نداشته و نداریم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری فعالان این بخش از جمله «با سلام» ، «دیجی کالا» ، «اسنپ» و سایر سکو های داخلی موضوع حمایت از کسب و کار های داخلی را پی گیری و اجرا کنیم.

پایان پیام/ ت 18

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول