اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مربی استقلال: آلومینیوم تنها برای دفاع آمده بود

سرمربی استقلال گفت: یک پنالتی تیم ما گرفته نشد و توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد اما داور پنالتی نگرفت.

مربی استقلال: آلومینیوم تنها برای دفاع آمده بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ریکاردو ساپینتو بعد از تساوی مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب کار کرد و بازی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: تیم حریف به جای یک اتوبوس دو اتوبوس مقابل دروازه‌اش قرار داده بود، ضمن اینکه متاسفم بگویم بازهم یک پنالتی تیم ما گرفته نشد و توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد اما داور پنالتی نگرفت و من نظرم را در مورد پنالتی محترمانه بیان کردم.

سرمربی استقلال نیز گفت: با وجود تمام تلاش ها نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، تیم آلومینیوم همانند بسیاری دیگر از تیم ها تنها برای دفاع آمده بود.

 ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم اراک، اظهار کرد: بازی امروز بازی خیلی خوب و مثبت بود چرا که هم خوب سانتر کردیم و هم خوب بازی ترکیبی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: با وجود تمام تلاش ها نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، تیم آلومینیوم همانند بسیاری دیگر از تیم ها تنها برای دفاع آمده بود.

 مربی استقلال بیان کرد: همه تیم ها در مقابل تیم های دیگر باز بازی می کنند اما مقابل استقلال یک بازی دفاعی را در دستور کار قرار می دهند.

ماتا اظهار کرد: بازی خوبی بود 10 فرصت برای گل زنی داشتیم، اما گلی را نزدیم، اما از نتیجه ناراحت هستیم چرا که ناامید کننده است، و آن طور که ما بازی کردیم زیاد اتفاق نخواهد افتاد.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول