اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری 4 نفر از اعضای باند سارقان منزل و طلاجات در زنجان خبر داد.

انهدام باند سارقان منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان،  محمد علی آدینه لو  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین سرقت منزل در سطح زنجان و استان های همجوار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: در این راستا با تلاش و رصد اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی همدان با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی 4 سارق حرفه‌ای منزل را که در حال تردد در حوزه استحفاظی استان زنجان بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
 
آدینه لو افزود: در بررسی به عمل آمده از خودرو متهمان ، مقداری طلاجات، پول و سایر اموال مسروقه کشف که مراحل قانونی برای شناسایی مالباختگان در حال انجام می باشد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس ، خصوصا" در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی و یا تلفن 130 مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند و از نگهداری طلاجات و اموال با ارزش در منزل جدا خودداری نمایند.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول