اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمن با ابزار رسانه به دنبال ایجاد تشنج و غوغاست

امام‌جمعه نایین گفت: دشمن چون با حکومتی طرف است که اساس و تفکرش اسلامی و مخالف تفکر شرق و غرب عالم است، تمام تلاشش را می‌کند که با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه تشنج و غوغا ایجاد کند تا در فضای غبار آلود مردم راه را گم کنند.

دشمن با ابزار رسانه به دنبال ایجاد تشنج و غوغاست

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی در اختیار دشمنان است، بیان کرد: نوجوانان و جوانان عزیز اطلاعات را فقط از فضای مجازی دریافت نکنند و مطالعه و تفکر داشته باشند.

وی اضافه کرد: دشمنانی که خودشان را دلسوز شما معرفی می‌کنند، هزاران جوان مثل شما را بخاطر مقاصد خودشان به خاک و خون کشاندند و این منافقین رذل که ظاهر اسلامی درست کردند در رنگ و ازدواج آزادی نداشته و بدبخت هستند.

خطیب نماز جمعه خاطرنشان کرد: دشمن برای مقابله با ملت ایران و این حکومت الهی چون هیچ بهانه‌ای ندارد، امروز آزادی و حجاب را بهانه کرده است و اگر بهانه‌ای از سران جمهوری اسلامی دیده بود قطعا آن را علم می‌کرد.

وی ادامه داد: دین اسلام می‌گوید شما اسیر شیطان و هوا و هوس‌ها نباشید و باید در رسیدن به خدا و در عبودیت آزاد باشید، اسلام این نوع آزادی و بها را به ویژه بعد از انقلاب به زن داده است، نه آزادی از نوع ولنگاری و بی‌بندوباری که ارزشی ندارد.

وی افزود: دشمن سخت به دنبال این است که مردم واقعیت‌ها را نفهمند، بنابر این هادیان امت را دروغگو معرفی کرده و صدای آنان را در میان غوغای تبلیغاتی محو می‌کنند و مردم را نیز از شنیدن و اعتماد به دلسوزان باز می‌دارند.

وی ادامه داد: دشمن چون با حکومتی طرف است که اساس و تفکرش اسلامی و مخالف تفکر شرق و غرب عالم است، تمام تلاشش را می‌کند که با استفاده از ابزار قدرتمند رسانه تشنج و غوغا ایجاد کند تا در فضای غبار آلود مردم راه را گم کنند.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر هادیان امت فرصت صحبت پیدا کنند، مردم تعقل کرده و درست را از نادرست تشخیص می‌دهند و آن‌ها به مقاصدشان نمی‌رسند بنابراین دست به تخریب می‌زنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول