اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ایران در آستانه پیچ‌ بزرگ تاریخی قرار گرفته است

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران در آستانه پیچ‌ بزرگ تاریخی قرار گرفته، گفت: ایران به ایرانی قدرتمند تبدیل شده که زیر منت و ننگ غرب و شرق نمی رود.

ایران در آستانه پیچ‌ بزرگ تاریخی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی با الهام از نهضت عاشورا و پیروی از سیره اهل بیت(ع) به اقتدار و عزت دست یافته و به الگویی به سایر کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمت ارزشمندی بود که خدا به ملت ایران عنایت کرد و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

امام جمعه اراک با اشاره به وجود نقاط ضعف و مشکل در کشور بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده که باید دست به دست هم این مشکلات را برطرف کنیم.

دری نجف آبادی تنها راه حل این مشکلات را صرفه‌جویی و توجه به بهره‌وری دانست و تاکید کرد: بهره‌وری در کشور بسیار پایین است این در حالی است که اگر بهره‌وری بالا باشد پیشرفت کشور پیشرفتی غیرقابل تصور خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر کشور شاهد بودیم برخی به بهانه اعتراض همه چیز را به آتش زده و بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت مالی به واحدها، یگان‌ها و مردم وارد کرده‌اند، که این شیوه اعتراض نیست و نمی‌توان گفت اعتراض است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران امروز  بر اساس شواهد و قرائن در آستانه پیچ‌ بزرگ تاریخی قرار گرفته، گفت:  بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین و روسیه هر کدام دنیا را بین خود تقسیم کردند و از دنیای اسلام هیچ خبری نبود به طوری که دنیای اسلام با ۶۰ کشور اسلامی و ۲ میلیارد مسلمان حذف شده بود.

دری بیان کرد: آمریکای امروز آمریکای قبل نیست، بلوک مقابل چین قدرتمند شده و روسیه از شرایط زمان گورباچوف تغییر کرده و ایران به ایرانی قدرتمند تبدیل شده که زیر منت و ننگ غرب و شرق نمی رود که همین مسئله موجب طراحی توطئه‌های مختلف علیه ایران شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول