اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سرانه فضای ورزشی در شهرستان لردگان 15 سانتی‌متر است

امام جمعه لردگان گفت: سرانه ورزشی این شهرستان ۱۵ سانتی‌متر است و سیاست‌های غلط در دولت‌های گذشته مانند عدم حمایت مالی از هیأت‌های ورزشی و مسابقات و اردوهای استانی و کشوری باعث تحمیل هزینه‌های بسیار به خانواده ورزشکاران شده است.

سرانه فضای ورزشی در شهرستان لردگان 15 سانتی‌متر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام یدالله رحمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر لردگان گفت: سرانه ورزشی این شهرستان ۱۵ سانتی‌متر است و سیاست‌های غلط در دولت‌های گذشته مانند عدم حمایت مالی از هیأت‌های ورزشی و مسابقات و اردوهای استانی و کشوری باعث تحمیل هزینه‌های بسیار به خانواده ورزشکاران شده است.

امام جمعه لردگان با بیان اینکه اسلام اهمیت خاص به سلامت جسم قائل است و اضرار به نفس را حرام می‌داند، ادامه داد: زیرا سلامتی روح انسان و آرامش روانی انسان، وابسته به سلامت جسم است و ورزش چه به صورت عمومی و همگانی یا تخصصی و حرفه‌ای مورد تاکید پیشوایان دینی بوده است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی شاهد رشد و تعالی ورزش در کشور هستیم که امروزه یکی از افتخارات ملت ایران کسب سکوهای قهرمانی و به اهتراز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران کشورمان است.

رحمانی با بیان اینکه لردگان چهار هزار نفر جمعیت ورزشکار دارد و بیش از ۷۰ باشگاه و هیات ورزشی در آن فعال است، اضافه کرد: این شهرستان با اعزام ۷۰۰ ورزشکار به مسابقات و کسب ۲۵۰ مقام استانی در قالب هیات‌ها، افتخار آفرینی‌های فراوانی برای استان داشته است.

وی توضیح داد: به نحوی که همیشه یکی از سه سکوی قهرمانی را در اختیار داشته‌ایم و در تیم‌های کشوری هم هفت نفر از ورزشکاران ما عضویت داشته و به عنوان عضو تیم‌های ملی و قهرمانی کشوری درخشش دارند. 

واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی با اجاره اندک اشتباه است 

امام جمعه لردگان گفت: واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی با اجاره اندک اشتباه است در حالی که این مکان‌ها باید توسط خود دولت اداره شود تا هیأت‌ها و ورزشکاران از آن‌ها استفاده کنند و یا حداقل به خود هیأت‌های ورزشی واگذار شود.

پایان پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول