اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

امام جمعه‌ شهرکرد گفت: اغتشاشگران تنها جمع محدودی بودند که حساب شده و آموزش دیده به خیابان‌ها آمدند و برخی هم احساسی و هیجانی با این افراد همراه شدند و زمانی که اصل ماجرا را فهمیدند صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به روزصادرات، گفت: با دیپلماسی و ارتباط خوبی که در دولت حاکم است عرصه صادرات فراهم است و هم‌اکنون به سمتی حرکت می‌کنیم که وابستگی‌ها از نفت قطع شود و به صادرات تکیه داشته باشیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه صادرات باید با کیفیت‌ و آبروبخش باشد، افزود: کیفیت تولیدات امر مهمی در صادرات است که باید عزت‌بخش و افتخارآفرین برای کشور باشد تا ولع خرید محصولات ایرانی در خارج از کشور نیز دیده شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به افشاگری امام در چهارم آبان ۱۳۴۳، اشاره و بیان کرد: مجلس آن زمان عزت آمریکایی‌ها را در کشور تصویب کردند و حق توحش به آنان داده بودند و امروز با دنیایی مواجه هستیم که دوگانگی‌های غربی در آن حاکم است.

امام جمعه شهرکرد افزود: داشتن سلاح هسته‌ای، تبعیض نژادی، برخوردهای شکننده با زنان و برخورد وحشیانه پلیس با مردم به راحتی در این کشورها اتفاق می‌افتد و هیچ کس در مقابله با این موارد حق اعتراض ندارند اما خود را در ایران مدافع حقوق زنان و مردم می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اما ما کاری به این رفتارها نداشته و با سیاست و نظام خود کشور را پیش برده‌ایم که امروز خیلی جلوتر از غربیان هستیم.

دشمن از پهباد ایرانی می‌ترسد

وی ادامه داد: زمانی که ساخت پهباد در ایران شروع شد گفتند فتوشاپ است و ایران نمی‌تواند از این کارها بکند اما امروز از همین پهباد ایرانی می‌ترسند، می‌ترسند که اغتشاش درست می‌کنند و به دنبال تضعیف جایگاه نظام‌اند.

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

نکونام گفت: این اغتشاشات خیلی کوچک بود و دشمن آن را بزرگ کرد تا بگوید مردم در برابر نظام ایستاده‌اند اغتشاشگران تنها جمع محدودی بودند که حساب شده و آموزش دیده به  خیابان‌ها آمدند و برخی هم احساسی و هیجانی با این افراد همراه شدند و زمانی که اصل ماجرا را فهمیدند صف خود را از آن‌ها جدا کردند.

وی ادامه داد: بر خلاف همه تلاش‌های غربیان نظام پابرجا ایستاده، در گذشته نیز برای ریشه‌کن کردن ایران تلاش‌های بسیاری کردند که ناکام ماند، حال خودتان قضاوت کنید امروز ایران قوی‌تر است یا آمریکا؟

آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

نکونام با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یک قدرت جهانی مطرح است، گفت: آمریکا که خود را ابرقدرت می‌دانست خود ابراز کرده که دیگر ابرقدرت نیست.

ایران به کسی امتیاز نمی‌دهد

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ایران با صلابت در مذاکرات ایستاده و به کسی امتیاز نمی‌دهد، افزود: مشکلات را تحمل و تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌ایم و روزبه روز اختراعات و ابداعات جدید داریم و روبه‌ پیشرفت هستیم پس آن‌ها باید امتیاز بدهند نه ایران، البته ما یک مشکل داریم که در داخل گرفتار خودکم‌بینی و خودتحقیری هستیم.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول