اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زمستان سخت در انتظار دشمنان ایران و گفتمان مقاومت

امام جمعه کوهرنگ گفت: دشمن تلاش دارد روزهای سخت و تلخی را برای ایرانیان رقم بزند لکن به‌زودی خواهد فهمید که دوران بزن و در رو تمام شده است و زمستان سرد و سخت و روزهای دشواری در انتظار کسانی است که از عظمت ایران و گفتمان مقاومت عصبانی‌اند.

زمستان سخت در انتظار دشمنان ایران و گفتمان مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام ایوب محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه کوهرنگ با اشاره به چهار آبان‌ماه سالروز اعتراض امام خمینی(ره) به قانون ننگین کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳،گفت: هدف این قانون ننگین به ذلت کشاندن ملت ایران بود، اما حضرت امام با شجاعت خود اجازه نداد این قانون تصویب شود.

امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه در پرتوی نظام و انقلاب هم‌‌اکنون ملت ایران دارای عزت، قدرت و عظمت در دنیا است، افزود: رژیم پهلوی نوکر حلقه به گوش آمریکا بود و ایران را در زمینه‌های مختلف مستعمره کرده بود اما بعد از انقلاب شاکله پوشالی آمریکا توسط ایران شکسته شد.

وی تسلیم‌ناپذیری را خصوصیت اصلی ایران دانست و بیان کرد: قدرت‌های انحصارگر جهان که همواره حیات خود را در دست‌اندازی به استقلال دیگر کشورها برای مقاصد شوم خود می‌دانند در برابر ایران اسلامی و انقلابی، اعتراف به ناتوانی کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: ملت ایران در فضای حیات‌بخش انقلاب توانست دست‌نشانده آمریکا را از کشور براند و پس از آن هم تا امروز از سلطه دوباره قُلدران جهانی بر کشور با قدرت و شدت جلوگیری کند و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های حقوق بشری ضعیف‌ترین نوع تحریم‌هاست، ادامه داد: دشمن تلاش دارد روزهای سخت و تلخی را برای ایرانیان رقم بزند لکن به‌زودی خواهد فهمید که دوران بزن و در رو تمام شده است و زمستان سرد و سخت و روزهای دشواری در انتظار کسانی است که از عظمت ایران و گفتمان مقاومت عصبانی‌اند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول