اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

عذرخواهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مردم خراسان‌جنوبی برای کمبود دارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند باعذرخواهی از مردم خراسان جنوبی برای کمبود دارو به ویژه آنتی بیوتیک در استان، از رفع این کمبود تا چند روز آینده در کشور و استان با قول وزیر بهداشت خبر داد.

عذرخواهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مردم خراسان‌جنوبی برای کمبود دارو

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسوی میرزایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: تحریم‌هاو تعرفه گذاری دودلیل کمبود داروی آنتی بیوتیک گفت: من از مردم استان بابت کمبود دارو عذر خواهی می‌کنم.

موسوی میرزایی افزود: هم اکنون با مشکل کمبود دارو به خصوص داروی آنتی بیوتیک برای اطفال در کشور و استان مواجه هستیم که تحریم های ظالمانه، تغییر سیاست‌های ارزی در مدت اخیر و همچنین تعرفه گذاری از جمله علت‌های این موضوع است.

وی گفت: خوشبختانه تا حدودی این مشکل در کشور حل شده است و مسئولان پیگیر تأمین نیاز دارویی استان‌ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود : چند روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره کمبود شربت آنتی بیوتیک کودکان به دلیل مصرف بالا در فصول پاییز و زمستان صحبت کرده و گفته برای رفع این کمبودها پیش بینی‌های لازم انجام شده و حدود یک هفته آینده به مقدار فراوان از هر دو محصول به داروخانه‌ها تحویل داده می شود. 

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول