اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کالاهای مورد نیاز موکب‌ها بدون پرداخت عوارض گمرکی تأمین می‌شود

استاندار بوشهر گفت: کالاهای مورد نیاز موکب‌ها که از خارج کشور خریداری می شود از طریق بنادر استان بوشهر بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص می‌شود.

کالاهای مورد نیاز موکب‌ها بدون پرداخت عوارض گمرکی تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه گذشته در همایش منطقه‌ای مدیران اجرایی مواکب استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد در مصلای جمعه بوشهر اظهار داشت: حماسه پیاده‌روی اربعین حسینی امسال، حماسه‌ای با شکوه و بی‌نظیر بود. خادمان حسینی در موکب‌ها در داخل و خارج از مرز خدمات جهادی و حسینی ارائه کردند.

استاندار بوشهر افزود: قبل از انقلاب اسلامی کشورهای مختلف وابسته به اردوگاه غرب یا شرق بودند اما امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی با پشتیبانی و قدرت مردم تحول بزرگ جهانی رقم زدند. رمز بقای نظام اسلامی ایران، حمایت و دفاع مردم از انقلاب اسلامی است.

وی  با بیان اینکه منشأ پیاده‌روی اربعین حسینی را انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم با ایجاد امنیت، پیاده‌روی اربعین حسینی را جهانی کردند و حضور بیش از ۲۵ میلیون زائر افتخار جهان اسلام و شیعه است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خدمات موکب‌داران بسیار ارزشمند و مهم است اضافه کرد: دشمنان اسلام به ویژه جهان استکبار از این حماسه جهان اسلام به شدت نگران است و موکب‌داران در خط مقدم این حماسه بین‌المللی قرار دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه افزایش فعالیت مشترک موکب‌داران ایرانی و عراقی را یک ضرورت است گفت: این مهم سبب قوی‌تر شدن همکاری اجتماعی موکب‌داران و تقویت اتحاد و انسجام آنها می‌شود. نیاز آینده موکب‌داران استان‌های جنوبی تجهیزات سرمایشی و دیگر کالاها است.

وی با بیان اینکه کالاهایی مورد نیاز موکب‌ها که در داخل کشور کم است و یا تولید نمی‌شود با برنامه‌ریزی ستاد عتبات عالیات خارج از کشور خریداری شود تاکید کرد: این کالاها از طریق بنادر استان بوشهر بدون پرداخت عوارض گمرکی ترخیص می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول