اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران| ادامه غول‌کشی نساجی / شاگردان مطهری تنها خط تیره لیگ را پاک کردند

تیم نساجی مازندران در ادامه روند رو به رشد خودش موفق شد تیم فولاد خوزستان را در استادیوم شهید وطنی قائمشهر شکست دهد.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران| ادامه غول‌کشی نساجی / شاگردان مطهری تنها خط تیره لیگ را پاک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در یکی از مهمترین و حساس ترین دیدارها، نساجی در خانه خودش و در غیاب هواداران پرشورش، برابر فولادی قرار گرفت که هدایت آن برعهده جواد نکونامی بود که عامل اصلی صعود نساجی به لیگ برتر بعد از ۲۴ سال بود.

تقابل جذاب نکونام و نساجی با برتری ببرهای مازندرانی همراه بود.

شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی در ادامه روند رو به رشد خودشان و بعد از بر هفته گذشته برابر گل‌گهر صدرنشین، اینبار موفق شدند، فولاد دیگر تیم مدعی را با شکست بدرقه کنند.

در این دیدار جذاب و تماشایی نساجی موفق شد دو بر یک فولاد را شکست دهد تا با این برد خط و نشانی دیگر برای سایر رقبای لیگ برتری بکشند.

نساجی با این برد، تنها خط تیره لیگ که به تیم فولاد. تعلق داشت را پاک کرد و با شکستی که فولادی ها در قائمشهر پذیرفتند، جدول لیگ برتر دیگر خط تیره‌ای ندارد.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سعید بیگی، علی شجاعی، محمد شریفی، مهرداد عبدی، صابر حردانی، حسین زامهران (75- امیرمهدی جانملکی)، رضا جعفری و کریم اسلامی

سرمربی: حمید مطهری

 

ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، موسی کولیبالی، مجید علیاری (68-وریا غفوری)، حمید بوحمدان، علی قربانی، آیاندا پاتوسی (77- ساسان انصاری)، محمد آبشک (77- اشکان دژاگه)، احسان پهلوان، عارف آقاسی (39- ایوب والی) و سعید آقایی(76- یونس دلفی)

سرمربی: جواد نکونام

گل اول نساجی در دقیقه 40 توسط حامد شیری وارد دروازه فولاد شد.

یک ارسال به روی دروازه فولاد، با دفع ناقص عارف آقاسی همراه شد و در ادامه توپ مقابل کریم اسلامی افتاد. آقاسی که قصد داشت توپ را از جلوی پای بازیکن نساجی دور کند، باعث سرنگونی اسلامی شد و داور به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. پس از وقفه ای کوتاه به دلیل مصدومیت اسلامی، حامد شیری پشت این توپ ایستاد و در حالیکه کریستوفر کنت مسیر آن را نیز درست تشخیص داده بود، این توپ وارد دروازه شد.

اما بلافاصله و در دقیقه 42 علی قربانی مهاجم مازندرانی فولاد خیلی زود بازی را به تساوی کشاند.

حرکت خوب احسان پهلوان از سمت چپ و ارسال دقیق او به روی دروازه، با ضربه سر علی قربانی همراه شد و توپ پس از برخورد به علیرضا حقیقی، وارد دروازه شد تا فولاد خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 71 کریم اسلامی موفق شد گل برتری نساجی را وارد دروازه فولاد کند.

نساجی توانست گلی کاملا مشابه با گل فولاد را به ثمر برساند. ارسال دقیق علی شجاعی از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد و توپ به تور دروازه فولاد چسبید تا میزبان گل دوم را نیز وارد دروازه تیم نکونام کند تا نساجی یک برد ارزشمند دیگر هم کسب کند.

از مهمترین حواشی این دیدار هم می شود به حضور هواداران همیشه همراه نساجی پرداخت. هواداران نساجی از طریق پشت بام های مجاور استادیوم شهید وطنی، نظاره گر دیدار تیم محبوبشان بودند.

همچنین، در ابتدای بازی، حمید مطهری و جواد نکونام سرمربیان 2 تیم برخورد گرمی با هم داشتند و همچنین علیرضا حقیقی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به همراه جواد نکونام، ملی پوشان سابق، خوش و بش گرمی کنار زمین داشتند.

به گزارش فارس، نساجی با این برد تا قبل پایان سایر مسابقات لیگ تا رده چهارم نیز صعود داشته است.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول