اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کارخانه چدن خوسف دوباره استارت می‌خورد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: با تغییر سرمایه گذار، کارخانه چدن خوسف تا ۱۵ روز آینده وارد مدار تولید می‌شود.

کارخانه چدن خوسف دوباره استارت می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تعیین سرمایه گذار جدید برای کارخانه چدن خوسف، فعالیت این کارخانه پس از ۴ ماه وقفه، دوباره از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: حمل مواد اولیه خط تولید کارخانه چدن‌ خوسف آغاز شده و نهایت تا ۱۵ روز دیگر شاهد تولیدات مجدد این کارخانه خواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: سرمایه گذار جدید نیز تعهد کرده تعدادی از کارگران بیکار شده این کارخانه را مجدد به محیط کار برگرداند.

جرجانی یادآور شد: مدیریت کارخانه چدن‌ خوسف با نیرو‌های چینی بوده که به دلیل سوء مدیریت و کمبود نقدینگی، نزدیک به ۴ ماه است تولید این کارخانه متوقف شده و کارگران بی کار شده اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های زیاد با همکاری استاندار خراسان جنوبی، بخشی از سهام این کارخانه به سرمایه گذار جدید و ایرانی واگذار شده که موضوع انتقال سهام این کارخانه امروز نهایی شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول