اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

توصیه‌های آیت الله سبحانی به وزیر بهداشت/ انعکاس دستاوردهای نظام موجب امیدآفرینی است

یکی از مراجع تقلید در دیدار با وزیر بهداشت گفت: باید در راستای تحقق سه موضوع مهم «جوانی جمعیت»، «افزایش تولید واحدهای صنعتی» و «امیدآفرینی در جامعه» بیش از پیش تلاش شود.

توصیه‌های آیت الله سبحانی به وزیر بهداشت/ انعکاس دستاوردهای نظام موجب امیدآفرینی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جعفر سبحانی امروز در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب به دنبال کاهش نیروی مولّد و میزان تولیدات واحدهای صنعتی و کاهش امید در جامعه بود، اظهار کرد: باید در راستای تحقق سه موضوع مهم «جوانی جمعیت»، «افزایش تولید واحدهای صنعتی» و «امیدآفرینی در جامعه» تلاش کرد.

وی با اشاره به تبلیغ نادرست کنترل جمعیت در دهه‌های گذشته و اجباری کردن غربالگری جنین افزود: این دو موضوع تا حدی زیادی در کاهش میزان موالید در سالیان گذشته نقش داشته است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه بیان دستاوردهای نظام در حوزه سلامت و انعکاس آن به افکار عمومی از مصادیق بارز امید افزایی است، تصریح کرد: دستاوردهای بسیاری در سالیان اخیر به برکت نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف پزشکی و درمان بیماران به‌دست‌آمده که باید به‌خوبی منعکس شود.

وی تأکید کرد: جامعه نیاز به نیروی جوان و کارآمد دارد و مسئولان در این خصوص برنامه‌ریزی داشته باشند.

آیت‌الله سبحانی با تقدیر از اقدام دولت در حذف اجباری بودن غربالگری جمعیت گفت: این موضوع علاوه بر سقط فرزندان سالم بسیاری از خانواده‌ها هزینه‌های گزافی نیز روی دست مردم می‌گذاشت.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات این وزارت خانه در حوزه بهداشت و درمان ارائه کرد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول