اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

انجام 290 مورد گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی تعداد ۲۹۰ و ۱۸۴ مورد گازکشی به ترتیب برای منازل مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

انجام 290 مورد گازکشی منازل مددجویان کمیته امداد در ایلام

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان ایلام در حوزه گازرسانی پروژه هایی مصوب شد.

وی افزود: تکمیل پروژه گازرسانی به شهرهای میمه و پهله از توابع شهرستان دهلران که این پروژه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده ولی به علت افزایش ناگهانی قیمت ها و تاثیر آن بر توان مالی پیمانکاران و مشکلات تامین لوله های فلزی به تأخیر افتاد لذا براساس مصوبه سفر رئیس جمهور، شرکت گاز مکلف به راه اندازی نهایی، تکمیل شبکه ها و علمک های شهرهای مذکور تا پایان سال ۱۴۰۰ شد و در زمان پیش بینی شده به انجام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان هلیلان که شامل پیازآباد، بان لکان، پیامن سفلی، پیامن علیا، پیامن وسطی، تورم رودبره، سرچلوسکان سفلی، سرچلوسکان علیا و گاودول که این پروژه ها فعال و در حال عملیات اجرایی است.

وی درباره مصوبه گازکشی منازل افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی یادآور شد: در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی تعداد ۲۹۰ و ۱۸۴ مورد گازکشی به ترتیب برای منازل مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: گازرسانی به ۸ روستا شامل طلور شهرستان آبدانان، بانروشان شهرستان مهران، هرقروش شهرستان چرداول، قرجیلیگان- انجیر شهرستان ملکشاهی، فرخ آباد- گوراب سفلی و گوراب علیا شهرستان دهلران اجرا شده است.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با اجرای این مصوبات و تکمیل کامل آنها از لحاظ گازرسانی به سراسر استان و مناطق روستایی گام اساسی برداشته می شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول