اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

علما و طلاب قم اغتشاشات اخیر را محکوم کردند +عکس و فیلم

علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم با برگزاری تجمع در مصلای قدس ضمن اعلام حمایت خود از منویات امامین انقلاب، آشوب و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

علما و طلاب قم اغتشاشات اخیر را محکوم کردند +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تجمع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در راستای حمایت از منویات امامین انقلاب و محکومیت اغتشاشات اخیر پیش از ظهر امروز در مصلای قدس قم برگزار شد.

حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهایی از جمله «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «برائت از فتنه گر شعار ملت ماست، پروی از ولایت باعث عزت ماست» و «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» آمادگی خود را برای تبعیت از فرمان رهبری اعلام کردند.  

در این مراسم سرلکشر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه سیاست‌ها، راهبرد و اقدامات دشمن به صورت مستمر رصد می‌شود، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که ملت را از اعتقادات و باورهای خود جدا کند و مقابل نظام قرار دهد اما به صورت کامل شکست خورده است؛ انقلاب اسلامی از گذشته بزرگ شده و مرزهای نفوذ خود را گسترش داده و فضای حیات و تنفس سیاسی استکبار جهانی را تنگ کرده و او را در منطقه جهان اسلام در حالت فرار قرار داده است.

وی افزود: تعقیب و گریز شکل گرفته و عرصه‌های جهان اسلام به میدان جهاد علیه مستکبران تبدیل شده است و این واقعیت‌ها برای آمریکا قابل تحمل نیست.

خاطرنشان می‌شود، این مراسم به همت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، بسیج اساتید حوزه علمیه و جمعی از مراکز حوزوی برگزار شده است.  

 

 

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول