اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اهدای ۵۹۳ فقره کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان و مزدوجین کمیته امدادی پرداخت شده است.

اهدای ۵۹۳ فقره کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند زنجانی اظهار کرد: اعطای کمک‌هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان با حمایت کمیته امداد یکی از خدمات این نهاد حمایتی در راستای ترویج ازدواج آسان است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به تعداد خدمت ارائه شده در قالب کمک هزینه ازدواج  و جهیزیه در ۶ ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: براساس آمارهای موجود، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه  و کمک هزینه ازدواج به مددجویان دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شده است.

صالحی، توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کم هزینه را یکی از اهداف مهم این نهاد عنوان و تصریح کرد: بر همین اساس ارائه خدمت تخصصی در قالب اهداء جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت، از اقدامات و برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است.

وی با بیان اینکه زوج‌های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزش این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند، گفت: آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده از جمله مواردی است که زوج‌های جوان از خدمات کارشناسان مشاور این نهاد در سطح استان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول