اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهدای ۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان ورامینی در هفته وحدت

رئیس کمیته امداد ورامین از اهدای ۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

اهدای ۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان ورامینی در هفته وحدت

محمد توکلی رئیس اداره کمیته امداد ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین، اظهار کرد: بمناسبت هفته وحدت، آیین توزیع ۱۷ هزار سری جهیزیه به طور نمادین در اداره کل کمیته امداد برگزار شد که سهم استان تهران از این تعداد ۴۴۰ سری جهیزیه بود و ۲۱ سری از این جهیزیه‌ها سهم شهرستان ورامین بوده است.

رئیس کمیته امداد ورامین افزود: در اسفند ماه سال گذشته یک همایش کشوری در شهرستان برگزار شد که حدود ۲۳ هزار سری جهیزیه در سراسر کشور به نوعروسان اهدا شد که در مجموع از سال گذشته تا کنون حدود ۵۰ هزار سری جهیزیه در سراسر کشور به نوعروسان توزیع شده است.

توکلی بیان کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان یکی از اهداف کمیته امداد برای تشکیل خانواده بوده است و این برنامه همه ساله این توزیع جهیزیه را در سراسر کشور داریم.

وی گفت: اکثر جهیزیه هایی که تهیه شده، تولید داخل می‌باشند و گاهی اوقات به‌طور پرداختی با توجه به درخواست خانواده ها واریزی انجام گرفته شده است.

توکلی با اشاره به پرداخت وام اشتغال زایی، عنوان کرد: کمیته امداد شهرستان ورامین در حوزه اشتغال زایی رتبه اول را در سال گذشته بدست آورده است و امسال نیز ۸۵۰ نفر از جوانان شهرستان پذیرش شده اند‌ تا وام اشتغال به آنها پرداخت شود، از این تعداد ۵۵۰ نفر به بانک های عامل معرفی شده است

رئیس کمیته امداد ورامین بیان کرد: ۲۶۰ نفر از جوانان هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی دریافت کرده‌اند که در مجموع بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان وام اشتغال زایی در سطح شهرستان ورامین پرداخته شده است.

وی ابراز کرد: امید است با حمایت همه مسؤولین شهرستان و بانک های عامل و همکارانی که در حوزه های مختلف اشتغال هستند و تلاش می‌کنند بتوانیم تا پایان سال جاری حدود ۸۰ میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت کنیم.

رئیس کمیته امداد ورامین در ادامه ضمن بیان اینکه برای پرداخت وام اشتغال هیچ محدودیتی قائل نیستیم، خاطرنشان کرد: اگر هر کسی بتواند فعالیتی انجام دهد و مجوز فعالیت در هر زمینه ای داشته باشد و مورد تایید اتحادیه های شهرستان باشد می‌تواند با داشتند شرایط لازم وام اشتغال دریافت کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول