اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اهمیت مضاعفی دارد/در اغتشاشات اخیر کمترین آسیب به مردم وارد شد

استاندار کردستان راهپیمایی روز سیزدهم آبان را روز استکبارستیزی و نماد وحدت و انسجام ملت ایران داتست و گفت:با توجه به شرایط موجود، راهپیمایی امسال اهمیت مضاعی دارد.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اهمیت مضاعفی دارد/در اغتشاشات اخیر کمترین آسیب به مردم وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز  در جلسه ستاد برنامه‌ریزی راهپیمایی سیزدهم آبان در سنندج، با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: به دلیل به شهادت رسیدن دانش‌آموزان در سال ۵۷  به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است و منشاء همه این حوادث استکبار جهانی بوده است.

استاندار کردستان راهپیمایی روز سیزدهم آبان را روز استکبارستیزی  و نماد وحدت و انسجام ملت ایران دانست و گفت: راهپیمایی امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است. 

وی با اشاره به اغتشاشات و تجمعات روزهای اخیر در کشور بدنبال مرگ مرحومه مهسا امینی تصریح کرد: دشمنان نظام  با طراحی تبلیغات گسترده و هجمه‌های سنگین علیه نظام جمهوری اسلامی حوادث و فضای رسانه‌ای ناامنی در کشور ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه علارغم تبلیغات رسانه‌ای در فضای مجازی و راه‌افتادن توپ و تانک در سنندج تصریح کرد: در این اغتشاشات گرچه همه استان‌ها زیر ضربه تبلیغات قرار داشت، اما کمترین آسیب‌ها به مردم  و کمترین خسارت‌ها به اموال عمومی وارد شد.

وی با اشاره به تبلیغات فضای مجازی و رسانه‌ای افزود: امروز بدترین اسارت‌ها و اعمال غیرانسانی از سوی کسانی که داعیه دفاع از حقوق بشر دارند انجام می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه در محتوای این آشوب‌ها استبداد و دیکتاتوری نهفته است، نوجوانان و جوانان را مخاطبان اصلی این اغتشاشات دانست.

وی ضمن مهم برشمردن تبیین نسل نوجوان و جوانان خواستار تقویت تحلیل محتوای رسانه‌ای برای جامعه دانشجویان و دانش‌آموزان  شد.

وی تدوین و تحلیل محتوای متناسب با شرایط کنونی را ضروری دانست و افزود: این تحلیل محتوا باید به عنوان درس برای دانش‌آموزان  تحلیل شود تا این حقایق بخوبی تبیین شود.

استاندار کردستان تاکید کرد: ذهن‌هایی که دچار ابهام و سوال شده باید برطرف شود و حقایق برای دهه ۸۰ بخوبی تشریح و بازگو شود.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت بخش‌های مختلف ضعف‌هایی وجود دارد، اعتراض و انتقاد را حق مردم دانست.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه صفوف منتقدانی که خواهان اصلاحات هستند با اغتشاشگرانی که بدنبال مطامع خود هستند باید از هم جدا کرد افزود: حقایق و شبهات باید مطرح و بیان شود اگر به ابهامات و ذهنیت‌های دانش‌آموزان بدرستی پاسخ داده نشود این ذهنیت در ذهن دانش‌آموز پرورش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید چهره واقعی معاندین را بخوبی به مردم معرفی کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید فراوان داشته و به عنوان فریضه عینی جامعه مورد مخاطب قرار داده است، برگزاری جلسات جهاد تبیین از سوی مدیران را ضروری برشمرد. 

وی با بیان اینکه  بذر جهاد تبیین در زمین کارآمدی مدیران جوانه می‌دهد افزود: مدیران انقلابی باید موضع صریح و روشن داشته باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان در محرومیت و تنگدستی و تنها با تکیه بر ایمان و اعتماد به خدا و ولایت فقیه به پیروزی دست یافت گفت: امروز نیز ما درگیر جنگ تمام عیار هستیم و ما در این جنگ در اوج اقتدار در حال مبارزه هستیم.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در برهه‌های مختلفی از تاریخ در راستای مبارزه با نظام فتنه‌های زیادی طراحی کردند، از آن جمله در فتنه ۸۸ دشمن با شبیه‌سازی شعائر انقلاب درصدد مقابله با انقلاب برآمد.

زارعی‌کوشا نظام جمهوری اسلامی را یک نظام قدرتمند و صادرکننده دارو و اسلحه در جهان دانست.

وی انسجام و هماهنگی  را نقطه قوت شورای تامین عنوان و اظهار کرد: با مجاهدت، تلاش و بصیرت مردم استان مجال سوءاستفاده به اغتشاشگران ندادند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول