اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا 16 آذر فعال خواهد بود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی فعال شده و تا ۱۶ آذر فعال خواهد بود.

سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان تا 16 آذر فعال خواهد بود

میراب بالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی فعال شده و  تا ۱۶ آذر فعال خواهد بود.

وی افزود: دانشجویان برای ثبت تقاضای وام ضروری می‌توانند از ۲۱ آبان تا ۱۶ آذر اقدام کنند و دانشجویان ورودی جدید و ورودی سال‌های گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویان می‌کنند صرفاً با ارائه نسخه جدید سند تعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت وام تحصیلی دانشجویان متاهل به میزان دو برابر دانشجویان مجرد است، وبا توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد "خرید لوازم کمک آموزشی" به جای رویداد " به تشخیص ریاست صندوق"، دانشجویانی که قبلاً از وام ضروری رویداد تشخیص ریاست صندوق رفاه دانشجویان بهره‌مند شده‌اند امکان استفاده از وام رویداد خرید لوازم کمک آموزشی را ندارند.

میراب بالو در خصوص پرداخت وام به دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، اظهار کرد: پرداخت وام شهریه به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور که اسامی آنان از سوی این دو نهاد معرفی شده و قبلاً در سامانه بارگذاری شده و پس از انتخاب گزینه شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در پورتال دانشجویی و ثبت درخواست وام توسط دانشجو انجام می‌شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام تصریح کرد: همکاران ما در اداره رفاه دانشجویان به طور شبانه‌روزی پاسخگوی دانشجویان بوده و دانشجویان می‌توانند به سایت معاونت دانشجویی به آدرس (https://www.ilam.ac.ir/dep/std) مراجعه کنند و تمام فرم‌ها و اطلاعات مورد نیاز را بازدید کنند؛ مدیر اداره رفاه (۵۹۲۴۱۴۰۴-۰۸۴) و کارشناسان اداره رفاه (۵۹۲۴۱۴۰۷-۰۸۴) آماده پاسخگویی به دانشجویان هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول