اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افتتاح شعبه پخش کیمیا اسپیدی در گیلان

شعبه پخش کیمیا اسپیدی امروز در شهر رشت افتتاح شد.

افتتاح شعبه پخش کیمیا اسپیدی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم افتتاحیه شرکت کیمیا اسپیدی شعبه رشت در محل دفتر واقع در کیلومتر ۱۰ جاده رشت تهران برگزار شد.

 

نقش شرکت‌های پخش در حوزه تنظیم بازار

تیمور پورحیدری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان پیش از ظهر امروز  در با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم گیلان بحث صنعت است، اظهار کرد: گیلان به دلیل ارتباط با اوراسیا یک استان استراتژیک در کشور و منطقه است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح و راه اندازی شرکتهای پخش قوی از جمله برنامه‌های ما در گیلان است، افزود: ورود این شرکت قوی کیمیا اسپیدی به استان گیلان یک اتفاق خوب و مثبت برای مردم استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مزیت‌های اقتصادی استان را شرکت‌ها قبل از ورود به استان حتما بررسی کرده‌اند، گفت: شرکت‌های پخش می‌توانند در حوزه تنظیم بازار خیلی به ما کمک کنند و در این زمینه زیرساخت‌های لازم با پیگیری‌های جدی در حال فراهم شدن است.

پورحیدری با اشاره به اینکه گیلان ظرفیت فراوانی دارد، بیان کرد: گیلان زمینه‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد و ما نیز از ورود سرمایه‌گذاران به گیلان استقبال می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه استان گیلان یک استان پیشرو در حوزه صنعت، معدن و تجارت است،‌ گفت: در استان گیلان تعداد ۱۳۷ شرکت پخش داریم که نشان می‌دهد گیلان زمینه‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری دارد.

افتتاح شعبه پخش کیمیا اسپیدی در گیلان با اعتبار بر ۱۰ میلیاردی

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی کشور نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شعبه استان گیلان ما با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در رشت راه‌اندازی شد، اظهار کرد: برای این شعبه بودجه خاصی درنظر گرفته شده و در تلاش هستیم میزان سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند.

احمد هاشمی یا بیان اینکه با افتتاح این شعبه برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است، گفت: برنامه‌ریزی ما این است که به مرور زمان تعداد افراد شاغل در شعبه را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه درصدد این هستیم که فعالیت‌های اجتماعی نیز در شهر داشته باشیم، افزود: شرکت علاوه بر فعالیت در حوزه اقتصادی درصدد انجام اقدامات فرهنگی اجتماعی در کل کشور ازجمله استان گیلان است.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی کشور در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر سرمایه‌گذاری شرکت در حوزه ورزشی، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش بر عهده شرکت نفت سپاهان است و فعالیت ما در حوزه ورزشی نیاز به مجوز هیئت مدیره شرکت داریم.

هاشمی با بیان اینکه شعبه پخش شرکت کیمیا اسپیدی جهت پخش سراسری روغن موتور در گیلان راه اندازی شده است، گفت: شرکت کیمیا اسپیدی متعلق به شرکت نفت سپاهان اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ زیر مجموعه شرکت پالایش اصفهان تاسیس شد، افزود: این شرکت در سال ۱۳۷۹ به صورت مستقل به شرکت بازنشستگی واگذار شده است.

 

 مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی با بیان اینکه این شرکت از سال ۷۹ به بعد به عنوان بزرگترین تولید کننده روغن موتور خاورمیانه شناخته می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت پخش روغن موتور اسپیدی از سال ۹۵ شروع به کار کرده و تاکنون ۲۰ شعبه در کل کشور راه اندازی کرده و امروز شعبه بیست‌ویکمین‌ در گیلان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان آمادگی دارد تا نیاز کل بازار کشور را تامین کند، تصریح کرد: مسؤولان می‌توانستند در زمینه عوارض روغن پایه کارشناسی بهتری انجام دهند زیرا به همین دلیل بازارهای جهانی ما از دست رفت.

هاشمی با بیان اینکه برای گیلان بازار ۱۰ هزار تنی برای روغن موتور در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: فارغ از بحث جمعیتی از دیگر مزایای استان گیلان، گردشگر پذیر بودن آن و همچنین ظرفیت دریایی گیلان است که ما را ترغیب به راه‌اندازی شعبه گیلان کرد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پخش کالاها امکان تقلب وجود دارد، گفت: سعی شرکت بر این است که کالای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان برساند اما در برخی از استانها شاهد بودیم که توزیع محصولات به صورت عادلانه نبود و راه‌حل رفع این مشکل راه اندازی شعبه ها در استان‌های مختلف است.

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول