اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سپاه مشغول آبرسانی به 72 روستا در هرمزگان است

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان گفت: سپاه با همکاری شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و نیز خیران منطقه، مشغول آبرسانی به 72 روستا در این استان است.

سپاه مشغول آبرسانی به 72 روستا در هرمزگان است

اصغر صادقی مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سپاه با همکاری آبفای هرمزگان و خیران منطقه‌ای در حال حاضر مشغول آبرسانی به 72 روستا در مناطق مختلف هرمزگان است که در مجموع 12 هزار نفر به آب پایدار در این 72 روستا متصل خواهند شد.

وی با بیان این که این طرح همزمان با طرح ملی سپاه در آبرسانی به صدها روستا در کشور است، افزود: 60 روستای دیگر را نیز در دست مطالعه و بررسی داریم که در مرحله بعد به سراغ آنها خواهیم رفت تا آبرسانی به آنها را نیز با سرعت به انجام برسانیم.

مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: همزمان 52 سرویس بهداشتی نیز توسط سپاه در مناطق روستایی بشاگرد و سیریک برای مردم در حال نصب است و با تمرکز بر مقوله محرومیت زدایی، 8 خانه عالم تاکنون ساخته و تحویل داده‌ایم و 4 خانه نیز در دست احداث است.

سرهنگ صادقی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه 20 کلاس درس نیز در نقاط مختلف استان از جمله در جاسک، بشاگرد، میناب و رودان ساخته و 50 کلاس نیز در دست برنامه ریزی دارد.

به گفته وی، سپاه رقیب بخش خصوصی در اجرای این پروژه‌ها نیست و حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی در طرح‌های عمرانی با رویکرد محرومیت زدایی و عمدتا در مناطق سخت عبور است تا بتوانیم خدمات نظام به مردم را گسترش دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول