اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بسته خبری پلیس همدان| از اجرای طرح ارتقای امنیت تا بازداشت برهم‌زنندگان نظم

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، بازداشت توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کشف کالاهای قاچاق بخشی از اقدامات مجموعه انتظامی استان طی هفته اخیر بوده است.

بسته خبری پلیس همدان| از اجرای طرح ارتقای امنیت تا بازداشت برهم‌زنندگان نظم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری سارقان، بازداشت خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کشف کالاهای قاچاق بخشی از اقدامات مجموعه انتظامی استان طی هفته جاری بوده است.

دستگیری ۵۲ متهم در اسدآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد بیان کرد: با استمرار اجرای طرح‌های انتظامی با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

افشین یاری خاطرنشان کرد: علاوه بر کشف دو کیلو انواع موادمخدر و دستگیری دو نفر در این خصوص، ۲۶ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر و ۱۵ نفر به دلیل ارتکاب سایر جرائم دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف دو فقره انواع سرقت و همچنین دستگیری ۹ نفر سارق گفت: در این مدت ۳۹ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف نیز در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی توقیف وروانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی۱۱۰ و بیان انتقاد و شکایات در خصوص عملکرد کارکنان از طریق سامانه ۱۹۷ شد.

دستگیری ۹ سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از دستگیری 9 سارق در روز گذشته و در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات شهروندان، ماموران انتظامی شهرستان همدان طرح دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

هادی نجفی صالح گفت: در اجرای این طرح ۹ نفر سارق دستگیر و چهار فقره سرقت شامل یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره کش و روزنی و دو فقره سایر سرقت ها کشف شد.

دستگیری ۳ توزیع‌کننده مواد مخدر در فامنین

فرمانده انتظامی فامنین نیز  از دستگیری سه توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با کسب خبری مبنی بر فعالیت فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

علی حسن حیدری گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و با اجرای چند مرحله ماموریت مختلف، سه نفر از توزیع‌کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی فامنین با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند عنوان کرد: متاسفانه مواد مخدر سنتی جای خود را به مواد مخدر صنعتی داده که قدرت تخریبی چند برابری دارد و مصرف‌کننده حتی با یک بار مصرف نیز در دام اعتیاد گرفتار می‌شود لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم با هوشیاری خود را از گرفتار شدن در این معضل بیمه کنند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۱۱ معتاد خرده‌فروش مواد مخدر در بهار 

فرمانده انتظامی شهرستان بهار نیز اظهار کرد: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بهار اجرا شد

بزرگعلی نوری خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ها 11 معتاد و خرده فروش مواد مخدر از مناطق آسیب زا شهرستان به همراه مقادیری انواع مواد مخدر جمع‌آوری و با هماهنگی مرجع قضایی برابر مقررات با آن ها برخورد و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

وی از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد  از توقیف 2 دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق از نوع لوازم آشپزخانه در اوایل هفته جاری در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "چهاردولی" در اوایل هفته جاری به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز درسطح محورهای مواصلاتی مستقر و به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

افشین یاری گفت: در طول اجرای طرح در دو مرحله جداگانه موفق به توقیف 2دستگاه خودرو سواری پژو پارس و سمند حامل کالای قاچاق شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودروها مقداری وسایل آشپزخانه به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد، با اشاره به معرفی رانندگان به مراجع قضائی از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برخورد و مقابله با هنجارشکنان، به ویژه فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تویسرکان اجرا شد.

نوری افزود: در اجرای این طرح، یک نفر معتاد، یک نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر در خصوص جرائم سایبری دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: در همین رابطه ۳ فقره سرقت شامل سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت و یک فقره سرقت کابل برق و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دستگیری ۹ متهم در رزن

فرمانده انتظامی رزن نیز از دستگیری ۹ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش احساس امنیت اجتماعی، برخورد با سارقان، پاکسازی مناطق آلوده و درخواست مردم در خصوص برخورد با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان رزن انجام شد.

مظاهر علیجانی افزود: در این طرح، علاوه بر دستگیری سه سارق ، دو نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: همچنین چهار متهم دارای احکام جلب با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان نیز اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۳ سرابی شهرستان تویسرکان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان حامل بار سنگ مشکوک شده و آن را برای بررسی دقیق تر متوقف کردند.

رضا نوری افزود: با بازرسی صورت گرفته توسط مأموران این یگان، مقدار ۳ تن و ۲۱۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق از این خودرو کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش بار مکشوفه را ۳۲۱ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: طی هماهنگی با مقام قضائی خودرو نیز توقیف و به همراه بار مکشوفه به پارکینگ هدایت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه بیان داشت: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت‌طلبی که مبادرت به قاچاق کالا کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول