اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نگاه به روابط عمومی‌ها باید علمی و تخصص محور باشد

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه واحدهای روابط عمومی ادارات به عنوان آئینه تمام نمای دستگاه اداری هستند، افزود: کسب موفقیت لازم در واحدهای روابط عمومی نیازمند دانش و تخصص ویژه است بنابراین نوع نگاه به این مقوله بایستی کاملا تخصص محور بوده و به صورت علمی آن را دنبال کرد.

نگاه به روابط عمومی‌ها باید علمی و تخصص محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار شهرستان زنجان در نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان، با تاکید بر اینکه فعالان عرصه روابط عمومی بایستی دوره‌های تخصصی مربوطه را گذرانده و به مهارت‌های نسبی در این زمینه دست یابند، اظهار داشت: مدیران شهرستان باید ضمن تعالی بخشیدن به جایگاه روابط عمومی‌ها با حساسیت چشمگیر و دید ویژه‌ای به آن نگریسته و از هرگونه سهل انگاری و رفع تکلیفی نسبت به کارویژه های روابط عمومی پرهیز کنند.

فرماندار زنجان ضمن اشاره به ظرفیت بی‌منتهای رسانه ملی در زمینه تنویر افکار عموم و میزان اثربخشی در نگرش قاطبه جامعه، تاکید کرد: ادارات و دوایر دولتی شهرستان باید با هوشیاری کامل نسبت به بهره‌گیری از چنین سرمایه و فرصت طلایی در راستای اطلاع رسانی عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه واحدهای روابط عمومی ادارات به عنوان آئینه تمام نمای دستگاه اداری هستند، افزود: کسب موفقیت لازم در واحدهای روابط عمومی نیازمند دانش و تخصص ویژه است بنابراین نوع نگاه به این مقوله بایستی کاملا تخصص محور بوده و به صورت علمی آن را دنبال کرد.

خالقی ضمن یادآور شدن این موضوع که مسئولان روابط عمومی در ادارات شهرستان باید چرخه حاکم بین افکار عمومی و اداره خود را مدیریت کرده و اثربخش باشند، ادامه داد: روابط عمومی‌ها می‌توانند به عنوان چشم بینای دستگاه اداری، نوع بازخوردها و افکار عموم نسبت به عملکرد اداره را رصد و سنجش کرده و از این طریق نیز بهبود وضع موجود و دستیابی به نقاط مطلوب را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان زنجان افزود: از آنجائیکه واحدهای روابط عمومی در ادارات به منزلت واقعی خود دست نیافته اند باید در نشست مشترک مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات، به تشریح اهمیت و حساسیت این حوزه خطیر پرداخت تا بتوان در راستای تحقق بخشی از سیاستهای اطلاع رسانی در شهرستان گام زیربنایی برداشت.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول